سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جریان انقلابی درباره غزه و لبنان بیش از پیش روشنگری کند

مهر | استان‌ها | جمعه، 06 مهر 1403 - 16:52
کرج-نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج گفت: امروز جریان انقلابی بیش از هرزمان دیگر باید در برابر فعالیت ها و اقدامات جریان غیرانقلابی درباره غزه و لبنان بصیرت دهی و روشنگری کند .
نفوذ،انقلاب،كرج،جمعه،امام،غيرانقلابي،البرز،فقيه،زمينه،بطوريك ...

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کرج گفت: این روزها می بینیم جریان غیرانقلابی سوالاتی دارد از قبیل اینکه چرا در محور مقاومت باید حاضر شویم ؟
وی بیان کرد: باید دراین زمینه اولا پاسخ داد که دین اسلام از ما می خواهد و عمق راهبردی ایران اسلامی باید در منطقه حفظ شود .
امام جمعه کرج ادامه داد: پاسخ دیگر دراین زمینه آن است که وظیفه جهان اسلام است که در فتنه ها به یاری یکدیگر روند و در نابودی جرثومه فساد نقش جدی ایفا کند .
وی تاکید کرد: اگر جریان غیرانقلابی کوچکترین اقدام را داشت باید در پاسخ به آن تبیینی و بصیرتی عمل کرد .
نماینده ولی فقیه دراستان البرز با اشاره به برخی از محورهای مهم بیانات رهبرمعظم انقلاب در دیدار با پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس گفت: پرچم نفوذ فرهنگی و سبک زندگی دشمن نباید در داخل کشور برافراشته شود .
امام جمعه کرج یادآور شد: چندین سال گذشته رهبرمعظم انقلاب اشاره فرمودند استکبار جهانی هر نقشه ای که برای بلعیدن خاورمیانه دارد از ۲ ابزار استفاده می کند .
وی گفت: یکی از این ۲ ابزار ایجاد اختلافات و دیگری نفوذ است که رهبر انقلاب تبیین کردند و مطالبی گفتند اما در این زمینه باید گفت نفوذ فردی نهایت آن جاسوسی است و کمترین اهمیت را دارد .
وی اضافه کرد: دشمنان از اول انقلاب تاکنون از افراد داخلی سوءاستفاده کردند بطوریکه دردهه اول انقلاب در دستگاه های حساس نظام نفوذ کرده بودند و سالهای اخیر نیز با نفوذ دانشمندان هسته ای را ترور کردند .
نماینده ولی فقیه دراستان البرز در ادامه به با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی برآنکه دشمنان به دنبال ۲ قطبی شدن جامعه هستند گفت: باید مقابل جریان غیرانقلابی نظام اسلامی ایستاد .
وی اضافه کرد: در واقع دراین زمینه رهبر معظم انقلاب دستور دادند و مسوولیت ایجاد کردند که نباید به راحتی از این دستور عبور کرد .
امام جمعه کرج بیان کرد: باید این جریان نفوذ را شناخت یعنی با مبانی فکری آنان آشنا شد و مواضع این افراد را شناخت بطوریکه رفتارشان را بررسی کرد .
وی گفت: افراد جریان نفوذ اعتقادی به اداره جامعه توسط دین ندارند بنابراین اعتقادی هم به تبعیت از ولی فقیه نداشته بطوریکه به صراحت می گویند دوران انقلاب تمام شده است .
امام جمعه کرج تاکید کرد: هرجا دیدید مسوولی می گوید نمی توانیم و نمی شود بدانید او در جریان غیرانقلابی است چراکه جریان نفوذ دشمنی ها را قبول ندارد و مایل به رابطه با کشورهای مستقل نیست .
وی یاد آور شد: بنابراین افراد جریان نفوذ موافق سیاست های جوانی جمعیت و اقتصاد مقاومتی نیستند چراکه خوی اشرافی گری داشته و در بی توجهی به محرومان و غارت بیت المال ید طولایی دارند .
وی ادامه داد: افراد جریان نفوذ با اتهام تندروی سعی در منزوی کردن نیروهای ارزشی دارند .
وی افزود: گنگ و ساکت بودن سازمان حقوق بشر و ملل را نیز مثل همیشه شاهد هستیم.
امام جمعه کرج با طرح سوالی مبنی براینکه اگر اسراییل اسلحه را زمین گذاشت نباید با او کاری داشت ؟
گفت: اسراییل باید از جغرافیایی دنیا محو شود چه سلاح داشته باشد و چه سلاح نداشته باشد.
نماینده ولی فقیه دراستان البرز گفت: اعلام آمادگی از استان البرز داریم تا با حضور خود صحنه هایی را برای اسراییل بوجود آوریم که از خاطرش محو نشود .
تاکید به فرزند آوری با توجه به پیرشدن جامعه و پیش بینی خدمات رفاهی برای سالمندان از سوی دستگاه اجرایی مربوطه از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه کرج به آنها پرداخت .