سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

خوی‌ کودک‌کشی صهیونیست‌ها همان خوی فرعون است - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 06 مهر 1403 - 16:57
امام جمعه شهرستان قشم با اشاره به جنایت های بسیار رژیم غاصب اسرائیل، گفت: خوی کودک کشی صهیونیست ها همان خوی فرعون است.
فلسطيني،رژيم،دست،قشم،كودكان،صهيونيستي،نوجوانان،جمعه،مرگ

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قشم اظهار داشت: این رژیم جنایتکار بارها و بارها در طول تاریخ دست به کودک‌کشی و قتل عام مردم بی‌گناه زده است و امروز نیز با حمایت استکبار جهانی این جنایتها را ادامه می‌دهد.
وی افزود: صهیونیست ها با انگیزه‌ای مشابه و همسو با فرعون دست به قتل عام کودکان و نوجوانان فلسطینی می‌زنند و کودکان و نوجوانان فلسطینی در رده مظلوم‌ترین قربانیان جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند، کودکان معصومی که جرم‌شان تنها زاده‌شدن در سرزمین مادری‌شان است.
امام جمعه قشم با بیان اینکه رژیم غاصب اسرائیل در باتلاق جنگ و جنایت گیر افتاده، افزود: خط جوانان ایران اسلامی در دفاع مقدس به خط جوانان جبهه مقاومت در کل دنیا تبدیل شده است.
حاجبی تصریح کرد: دوشنبه 9 مهر، روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی است ، ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ هفتم اکتبر، بالغ بر 16 هزار نفر کودک فلسطینی را به شهادت رسانده و بیش از 17 هزار کودک فلسطینی یکی از والدین یا هر دوی آن‌ها را از دست داده‌اند و سه هزار و 500 کودک فلسطینی به علت قحطی غذا با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند.
وی بیان داشت: رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه گیر کرده و دست و پا می‌زند و چون راه به جایی نمی‌برد ، آمده برای فرار، جنگی را در جنوب لبنان آغاز کرده اما به فضل الهی قتلگاه صهیونیست‌ها خواهد شد.
نمازگزاران شهرستان مرزی قشم امروز بعد از اقامه نماز جمعه همزمان با سایر شهرهای کشور در حمایت از مردم لبنان و غزه با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ برآمریکا راهپیمایی کردند.
انتهای پیام/7558/.