سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دفاع مقدس نمونه تبدیل تهدید به فرصت بود‌

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 06 مهر 1403 - 16:58
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس نمونه تبدیل کردن تهدید به فرصت بود.
دفاع،كاشان،مقدس،رزمندگان،شهداي،نحوي،كنگره،شهرستان،دليل،حضور

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، سرهنگ کریم اکبری ظهر امروز در مصلی بقیه‌الاعظم کاشان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس نمونه بارز تبدیل کردن تهدید به فرصت بود و این ایام یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های مردم ایران است.
وی افزود: سال‌های دفاع مقدس با چند خصوصیت در عرصه بین‌المللی بروز و ظهور کرده است و از این رو عظمت ما برای ملت ما فراموش شدنی نیست به نحوی که اولین دلیل آن به دلیل دفاع و دوم به دلیل مقدس بودن این اقدام بود به نحوی که جمهوری اسلامی آغازکننده جنگ نبود و از مرز و بوم خود دفاع کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان با بیان اینکه ملت ما بر اساس رسالت خود از مرز و بوم ایران اسلامی دفاع کرد، خاطرنشان کرد: افرادی که در تمامی طول دوران دفاع مقدس حضور داشتند با تضرع و توسل به درگاه الهی و ائمه معصوم توانستند جنگ را اداره کنند و مهمترین سلاح رزمندگان ایمان آنان بود.
وی ضمن اشاره به ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری رزمندگان در دفاع مقدس گفت: نظام ما بر پایه مردم‌سالاری دینی بنا شده و از این رو در دفاع مقدس شاهد حضور پرشور مردم هستیم به نحوی که فقط از منطقه کاشان در دفاع مقدس 22هزار رزمنده داشتیم ‌که دو سوم این رزمندگان از بسیجیان بودند.
سرهنگ اکبری با بیان اینکه امروز اگر بخواهیم در عرصه‌های مختلف پیشرفت داشته باشیم، باید ویژگی‌های رزمندگان دفاع مقدس را داشته باشیم، تصریح کرد: در این شرایط به صورت خودکار بسیاری از مسائل ما در جامعه حل می‌شود.
وی با بیان اینکه شهرستان کاشان با پیشینه علمی و تاریخی و اشارات خاص مقام معظم رهبری در زمینه کاشان در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای کاشان است، تاکید کرد: بر این اساس به واسطه برگزاری کنگره ملی شهدای کاشان دیدار با مقام معظم رهبری خواهیم داشت.
فرمانده ناحیه مقا مت بسیج شهرستان کاشان ضمن اشاره به پیش‌بینی 300 برنامه فرهنگی و هنری افزود: امیدواریم در آذر و یا دی‌ماه اجلاسیه پایانی کنگره ملی شهدای کاشان را برگزار کنیم و این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/801/.