سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

راهپیمایی مردم قم در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 06 مهر 1403 - 16:58
راهپیمایی مردم انقلابی شهر مقدس قم در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از حزب الله و مردم مظلوم لبنان و فلسطین برگزار شد.
لبنان،مرگ،حمايت،غزه،صهيونيستي،قم،مقاومت،اسرائيل،حزب،الله،اعلام

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مردم مومن و انقلابی قم پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از محور مقاومت و حزب الله لبنان و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی با حضور دشمن شکن در راهپیمایی «جمعه های خشم» و طی مسیر مصلای قدس تا چهار راه شهدا، ضمن اعلام حمایت قاطع خود از حزب الله لبنان و رزمندگان فلسطین، فریاد «مرگ برآمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را سر دادند.
راهپیمایان که پلاکاردهایی در حمایت جبهه مقاومت اسلامی و مردم مظلوم غزه و لبنان و تصاویری از شهدا را در دست داشتند، با سردادن شعارهای «لبنان پیروز است اسرائیل نابود است»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»، و ...
خشم و انزجار خود را از جنایات وحشیانه باند جنایتکار صهیونیستی در غزه و لبنان اعلام کردند.
مردم دیار خاستگاه انقلاب اسلامی و ام القرای جهان اسلام همچنین از مجامع بین المللی و سران و سازمان های اسلامی خواستند از خواب غفلت بیدار شوند و اجازه ندهند رژیم صهیونیستی کودکان و زنان و مردم بی دفاع فلسطین و لبنان را به خاک و خون بکشد.
راهپیمایان با مشت های گره کرده اعلام کردندآماده اند هرگاه ولی امر مسلمین فرمان دهند، به یاری مظلومان لبنان و غزه بشتابند و جان خود را فدای قدس شریف کنند.
مردم وفادار قم بر حمایت قاطع از حزب الله سرافراز لبنان و سید مقاومت سبد حسن نصرالله و مجاهدان فلسطینی تاکید کردند.
انتهای پیام/