سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نجات 1514 نفر توسط نیروهای آتش‌نشانی کرمان - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 06 مهر 1403 - 17:13
مدیرعامل آتش نشانی کرمان، گفت: طی یک سال گذشته جان هزار و 514 نفر از مردم در حوادث گوناگون توسط نیروهای آتش نشانی نجات یافته است.
حوادث،كرمان،ايمني،سازمان،امدادرساني،اماكن،جان،شهرداري

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، ابراهیم بابایی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان با تبریک 7 مهرماه؛ روز آتش‌نشانی و ایمنی، اظهار داشت: توجه به آتش‌نشانی توجه به فعالیت‌های عملیاتی برای امدادرسانی به مردم در حوادث است.
وی ادامه داد: آتش‌نشانی در کنار تمام فعالیت‌های عملیاتی خود سعی کرده به ایمن‌سازی اماکن به‌ویژه اماکن عمومی نیز توجه داشته و راهکارهای لازم برای این مهم را به نهادهای مربوطه از جمله شهرداری‌ها ارائه کند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، بیان کرد: همه دستگاه‌ها موظف هستند برای ایمن‌سازی محیط حوزه فعالیت خود اقدام کنند تا در صورت بروز حوادث امکان امدادرسانی به موقع میسر باشد.
وی با بیان اینکه روزانه 60 نفر آتش‌نشان در 10 ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر کرمان آماده امدادرسانی به مردم در صورت بروز حوادث مختلف هستند، افزود: آتش‌نشانان در کمک کردن به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و همیشه آماده جانفشانی هستند.
بابایی عنوان کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان افتخار دارد که در سال گذشته منتهی به شهریورماه 1403 به تعداد 4 هزار و 555 مورد حادثه از انواع مختلف امدادرسانی داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه در این مدت روزانه 13 مورد حادثه پوشش داده شده که حداقل در هشت مورد از این حوادث جان انسان‌ها نجات یافته است، گفت: در زمانی که همه از آتش فرار می‌کنند یک آتش‌نشان جان خود را در کف دست گذاشته و برای نجات جان انسان‌ها به دل آتش می‌زند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، افزود: طی یک‌سال گذشته جان هزار و 514 نفر از مردم در حوادث گوناگون توسط نیروهای آتش‌نشانی نجات یافته است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان آتش‌نشان، عنوان کرد: ایمن‌سازی اماکن در برابر حوادث بسیار اثرگذار است و لطفاً هر چه که می‌توانید نکات ایمنی را رعایت کنید تا کمتر شاهد حوادث باشیم.
بابایی، بیان کرد: سازمان آتش‌نشانی با افتخار آماده ارائه مشاوره لازم برای ایمن‌سازی اماکن و ساختمان‌ها است و وظیفه خود می‌دانیم هر فرد و دستگاهی به ما مراجعه کرد، مشاوره و خدمات لازم را به او ارائه کرده و از حوادث جلوگیری کنیم.
انتهای پیام/511/