سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۴ شمشیرباز از خراسان رضوی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

مهر | ورزشی، استان‌ها | جمعه، 06 مهر 1403 - 17:23
مشهد- دبیر هیات شمشیربازی خراسان رضوی از دعوت ۴ شمشیرباز خانم و آقا به اردوی تیم ملی خبر داد.
اردوي،ملي،تيم،اسلحه،اصفهان،مهر،دعوت،اپه

رامین سقاسرشوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خوشبختانه شمشیرباران خراسان رضوی در مسابقات اخیر که در کشور برگزار شد موفق به کسب مقام و مدال‌های رنگارنگ شدند و امروز در اردوهای تیم ملی حضور دارند.
دبیر هیات شمشیربازی خراسان رضوی افزود: در رده سنی زیر ۲۳ سال در اسلحه اپه تیم عباس‌نژاد به اردوی ملی دعوت شد که همین اسلحه غزل حاجی‌اکبری و ریحانه رضایی از اصفهان و زهرا مردتیز خراب به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
که اردوی بانوان زیر ۲۳ سال از ۶ مهر تا لغایت ۹ مهر ماه در اصفهان برگزار می‌شود.
وی از دعوت مهرداد حناچیان و عماد رضا پوری به اردوی تیم ملی آقایان در اسلحه اپه خبر داد و گفت: امیر حسین موشحی از اردبیل، یاسین نوری و محمدبرزگر از آذربایجان غربی، محمدعلی خاکزار از یزد، حسین سالارپور از خراسان جنوبی و محمد امین مجیدی از تهران در این حضور خواهند یافت که اردوی تیم ملی آقایان در اسلحه اپه از ۶ مهرماه لغایت ۱۳ مهرماه در اصفهان برگزار می‌شود.
سقاسرشوری در نهایت بیان کرد: در اسلحه فلوره در رده سنی زیر ۲۳ سال سید محمد صادق سجادپور به تیم ملی دعوت شده است.
در این اردو سید صدرا حسینی، علی امینی و عرفان جعفرزاده از اصفهان، صدرا جهانی آذربایجان شرقی، ماهان میرزایی از تهران، محمدمهدی یاوری همدان و امیر اردلان رضایی از یزد حضور دارند که اردوی آنان از ۶ مهر در اصفهان آغاز شده و تا ۹ مهرماه ادامه خواهد داشت.