سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اولین مرحله ارزیابی بدمینتون‌بازان منطقه ۱۰ کشور برگزار شد

مهر | استان‌ها | جمعه، 06 مهر 1403 - 17:35
بجنورد_ نماینده استعدادیابی فدراسیون بدمینتون گفت: اولین مرحله ارزیابی وضعیت جسمانی، مهارتی و روانی بدمینتون‌بازان منطقه ۱۰ کشور در بجنورد برگزار شد.
بدمينتون،استعداديابي،خراسان،سطح،مهارتي،جسماني

رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اولین مرحله ارزیابی وضعیت جسمانی، مهارتی و روانی بدمینتون‌بازان منطقه ۱۰ کشور با حضور استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان در بجنورد برگزار شد.
وی در ادامه با اشاره به استعدادیابی بدمینتون‌بازان در رده‌های سنی زیر ۱۰، ۱۲ و ۱۴ سال افزود: ارزیابی جسمانی از طریق فاکتورهای عملکردی و هم شاخص‌های تن‌سنجی و انترومتریک و مسابقه استانی بین سه تیم حاضر نیز انجام شد.
نماینده استعدادیابی فدراسیون بدمینتون گفت: در حین برگزاری مسابقات عملکرد مهارتی ورزشکاران توسط مربیان ارزیابی می‌شود تا ورزشکارانی که از نظر جسمانی، روانی و مهارتی سطح بالاتری دارند را شناسایی و تحت آموزش‌های کمیته استعدادیابی فدراسیون قرار دهیم.
وی با اشاره به جایگاه مناسب بدمینتون ایران در سطح آسیای میانه گفت: تلاش جهت ارتقای سطح بدمینتون و کسب سهمیه المپیک نیز مدنظر است.
نماینده استعدادیابی فدراسیون بدمینتون گفت: حضور نونهالان خراسان شمالی در مسابقات فینال رده‌های سنی زیر ۱۱ و ۱۳ سال نشان دهنده سطح فنی بالای بدمینتون‌بازان خراسان شمالی و تلاش مناسب هیئت بدمینتون است.