سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

افزایش رطوبت و شرجی در خوزستان

مهر | استان‌ها | جمعه، 06 مهر 1403 - 18:24
اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از اواخر وقت امروز تا روز یکشنبه، به ویژه صبحگاه و شامگاه، افزایش رطوبت و شرجی دربخش هایی از استان مورد انتظار است.
روز،مناطق،غربي،استان،شرجي

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، از اواخر وقت امروز تا روز یکشنبه، به ویژه صبحگاه و شامگاه، افزایش رطوبت و شرجی در سواحل و مناطق جنوب شرقی و بخش‌هایی از مناطق شرقی و مرکزی استان مورد انتظار است و سپس از روز دوشنبه تا روز پنجشنبه با گسترش جریانات جنوبی شاهد افزایش رطوبت و شرجی در اغلب نقاط استان خواهیم بود.
وی افزود: همچنین طی امروز در مناطق جنوب غربی و غربی و از روز یکشنبه در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی وزش بادها در برخی از ساعات به صورت متوسط پیش بینی می‌شود و شمال خلیج فارس نیز امروز مواج خواهد بود.
مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه در شبانه روز گذشته شوش با ۴۴.۵ و ایذه با ۱۶.۸ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده اند، ادامه داد: در این مدت اهواز به بیشینه دمای ۴۲.۶ و کمینه دمای ۲۳.۲ درجه سانتی‌گراد رسیده است.