سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه در شوشتر تشکیل می‌شود

مهر | استان‌ها | جمعه، 06 مهر 1403 - 18:30
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوشتر از تشکیل کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی خبر داد.
متكديان،آموزش،كارگروهي،معتادين،شوشتر،اميري،ساماندهي

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی امیری ظهر امروز جمعه در جمع مدیران اجرایی شهرستان شوشتر گفت: حضور معتادین متجاهر، متکدیان و کارتن خواب‌ها در سطح شهر موجب بروز ناامنی روانی در شهر می‌شود که می‌بایست نهادهای متولی در اسرع وقت نسبت به جمع‌آوری معتادان متجاهر و ساماندهی متکدیان اقدامات لازم را صورت دهند.
وی ضمن تقدیر از عملکرد ادارات و تاکید بر اهمیت تأمین امنیت و آرامش روانی مردم در فضای عمومی جامعه، افزود: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه در سال تحصیلی برای دانش‌آموزان و دانشجویان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
امیری گفت: راه‌اندازی و نظارت بر مراکز ترک اعتیاد، شناسایی فروشندگان مواد مخدر، جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر و متکدیان و مجانین بی‌سرپرست، از مواردی است که باید به صورت جدی در دستور کار مدیران اجرایی و نهادهای مربوط قرار گیرد.
در پایان این جلسه مصوب شد کارگروهی در شهرستان متشکل از اداره بهزیستی، آموزش و پرورش و بهداشت درمان و آموزش پزشکی جهت نظارت بر حقوق عامه و همچنین تشکیل کارگروهی ویژه در اداره و آموزش و پرورش شوشتر در خصوص پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی متوجه دانش‌آموزان تشکیل شود.