سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آماده‌باش تیم‌های هلال احمر ۹ استان در پی هشدار هواشناسی

مهر | اجتماعی و حوادث | جمعه، 06 مهر 1403 - 18:41
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از آماده باش کامل تیم های عملیاتی هلال احمر ۹ استان در پی بارندگی‌های شمال کشور و هشدار هواشناسی خبر داد.
سازمان،احمر،هلال،بارش،استانهاي،امداد،نجات،كشور

به گزارش خبرنگار مهر، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اظهار داشت: براثر هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش بارندگی‌های شمال کشور و مخاطره رگبار شدید باران، رعدوبرق، احتمال تگرگ، وزش باد شدید موقتی، در نواحی مستعد گرد و خاک، استمرار کاهش دما و در ارتفاعات بارش برف تیم های عملیاتی هلال‌احمر به حالت آماده باش کامل درآمدند.
وی افزود: روز های آینده بارندگی در استانهای اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، شمال استانهای تهران، البرز، قزوین، زنجان و سمنان احتمالاً سیلاب پیش‌بینی می‌شود.
محمودی اظهار کرد: با شدت گرفتن بارش ها از امشب سازمان هواشناسی برای ارتفاعات استانهای تهران، البرز و مازندران نیز هشدار سطح قرمز صادر کرد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر متشکل از امدادگران و نجاتگران در این ۹ استان به حالت آماده‌باش درآمده‌اند گفت: شهروندان از توقف و استقرار در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری نمایند و در صورت بروز هرگونه مخاطره با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.