سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

خروش مردم مازندران در جمعه خشم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 06 مهر 1403 - 18:52
مردم دیار علویان در حمایت از محور مقاومت، مردم غزه و حزب الله لبنان امروز بعد از اقامه نماز جمعه در شهرها ومناطق مختلف مازندران راهپیمایی کردند.
رژيم،راهپيمايي،غزه،صهيونيستي،مقاومت،مرگ،حمايت،عنوان،تجاوزات، ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، اقشار مختلف مردم شهرستان ها ومناطق مازندران بعد از اقامه نماز جمعه در حمایت از محور مقاومت اعلام و خشم خود را از جنایات رژیم صهیونیستی ابراز کردند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی شعارهایی را علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا سر دادند و خواستار حمایت مسلمانان و آزادیخواهان جهان از مردم مظلوم غزه و مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی شدند.
مردم دیارعلویان در این راهپیمایی با در دست داشتن پرچم فلسطین و مشت‌های گره کرده فریادهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی در بیانیه خود از ملت‌های عربی و اسلامی خواستند که به عنوان یک وظیفه اسلامی و اخلاقی در قبال مردم غزه و فلسطین، کالاهای آمریکایی و رژیم اسرائیل و شرکت‌های حامی آنها را تحریم کنند.
در بخشی از این قطعنامه سراسری که در پایان راهپیمایی، آمده‌است: حمله به لبنان و بمباران جنون‌آمیز این کشور و به شهادت رساندن عناصر موثر حزب‌الله به وضوح نشان‌دهنده عزم شیطانی رژیم آپارتاید برای تشدید و گسترش دامنه تجاوزات در منطقه است.
در ادامه این قطعنامه عنوان شده است: ما ملت ایران ضمن اعلام حمایت از مجاهدین رشید حزب ‌الله به عنوان نیرویی تاثیرگذار در مقابله با اشغال‌گری و تجاوزات رژیم صهیون فاشیسم، اعتقاد راسخ داریم که این ضربه‌ها خللی در اقتدار و استحکام سازمانی و انسانی جبهه‌ مقاومت و حزب‌الله ایجاد نخواهد کرد و مقاومت قهرمانانه‌ نمادهای بی‌بدیل شرافت و آزادگی که در دفاع از ملت‌ مظلوم غزه سینه سپر کرده‌اند با قوت ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/