سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حزب‌الله لبنان بداند تا آخرین لحظه هم‌سنگر و هم‌رزم آن‌ها در میدان نبرد خواهیم بود

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | جمعه، 06 مهر 1403 - 22:30
قالیباف گفت: مردم غزه و حزب‌الله لبنان بدانند که تا آخرین لحظه پشتیبان و در همه زمینه‌ها هم‌رزم، همسنگر و همراه آنها هستیم.
رژيم،دفاع،اسلامي،نخواهد_داد،قاليباف،غزه،صهيونيستي

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت روز آتش‌نشان که با صدمین سال تاسیس سازمان آتش‌نشانی تهران مصادف بود در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران گفت: بعدازظهر بمباران ددمنشانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حرف‌های بسیار زشت و غیرمنطقی که خوی حیوان صفتی، کودک‌کشی و جنایت از نخست‌وزیر رژیم بود را دیدید.
وی اظهار کرد: دشمنان ما و رژیم نامشروع صهیونیستی بداند که جبهه مقاومت هرگز این اجازه را نخواهد داد و به‌طور قطع جواب محکم و دندان‌شکنی به این جنایاتی که مردم بی‌گناه را در لبنان، فلسطین و غزه به خاک و خون می‌کشد، می‌دهد و مطمئن باشد که جبهه مقاومت و آنهایی که برای دفاع از انسانیت و دفاع از مسلمین و مظلومینی که مورد تهاجم قرار گرفتند پاسخ دندان‌شکن خواهد داد و اجازه نخواهد داد درنده‌خویی و جنایات آن ادامه پیدا کرد.
قالیباف بیان کرد: امیدواریم دولت‌های کشور‌های اسلامی توجه کنند و اگر بحث نظام اسلامی ندارید بحث عربی داشته باشید و از مردم مظلوم دفاع کنید و این وظیفه ما است و مردم غزه، لبنان و حزب‌الله بدانند که تا آخرین لحظه پشتیبان و در همه زمینه‌ها هم‌رزم، همسنگر و همراه آنها هستیم و این را جنایتکاران خواهند دید.