سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اجرای همسان‌سازی بازنشستگان، مهم‌ترین برنامه مجلس است+فیلم - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 00:12
نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس گفت: «اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان» مهم ترین برنامه فعلی نمایندگان مجلس است.
مجلس،معادن،پيگيري،مجمع،نمايندگان،تسنيم،چراكه،بازنشستگان

محمد رسول شیخی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم کردستان در پاسخ به این سئوال که در حال حاضر مهم‌ترین برنامه در دستور کار مجلس چیست؟
اظهار داشت: «اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان» مهم‌ترین برنامه فعلی نمایندگان مجلس است که وظیفه داریم پیگیری کنیم چراکه در حق بازنشستگان کوتاهی می‌شود و باید این کوتاهی با پیگیری‌های مستمر نمایندگان و هیئت رئیسه مجلس پیگیری شود.
وی تعیین تکلیف و ساماندهی وضعیت نیروهای غیررسمی را ضروری دانست و افزود: این لایحه اکنون در مجمع تشخیص مصلحت نظام معطل مانده که از رئیس و اعضای مجمع خواهش می‌کنیم که این مطالبه را تعیین تکلیف و به مجلس بازگردانند تا رسیدگی شود.
نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در صورت تصویب و اجرای این لایحه، مشکل بسیاری از نیروهایی که نیاز به امنیت شغلی و تقویت و افزایش حقوق دارند، برطرف خواهد شد.
وی از پیگیری اصلاح قانون معادن خبر داد و گفت: نیاز است که اصلاحاتی صورت گیرد چراکه منافع مردم و منطقه و مشکلات زیست‌محیطی، کشاورزی و زیربنایی که برای مناطق ایجاد می‌کند، اصلاح شود.
شیخی‌زاده تصریح کرد همچنین باید در واگذاری‌ معادن استان نیز شفاف‌سازی حاکم شود تا مردم بدانند که معادن بر اساس چه معیار و ملاکی به افراد خاص واگذار می‌شود.
در ادامه گفت‌وگوی این عضو مجمع نمایندگان کردستان با خبرگزاری تسنیم را با صورت ویدئویی ببینید:
.
انتهای پیام/481/