سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رایزنی وزرای خارجه ایران و هلند در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل

مهر | سیاسی | شنبه، 07 مهر 1403 - 00:46
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با وزیر خارجه هلند دیدار و گفت و گو کرد.
روز،مجمع،سازمان،نهمين،هفتاد،متحد،خارجه،ملل

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس عراقچی و «کاسپر ولد کمپ» وزیر خارجه هلند روز جمعه به وقت محلی در حاشیه هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در مقر این سازمان در نیویورک، با یکدیگر دیدار و و درباره مسائل دو جانبه، منطقه ای و بین المللی گفتگو کردند.
عراقچی در ادامه رایزنی های دوجانبه خود تاکنون طی روز گذشته و امروز با وزرای خارجه عراق، استرالیا، کره جنوبی، برونئی دارالسلام، استرالیا، عمان، لهستان، آلمان، قرقیزستان، ارمنستان، رئیس مجمع جهانی اقتصاد، بورکینافاسو، قزاقستان، اتریش و قبرس دیدار و گفتگو کرده است.
وزیر امور خارجه ایران به منظور شرکت در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد روز جمعه ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴ برابر با ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ در صدر هیاتی عالی رتبه به همراه مجید تخت روانچی و کاظم غریب آبادی معاونان سیاسی و حقوقی و بین المللی خود در نیویورک حضور یافت.
هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد روز سه شنبه سوم مهرماه (۲۴ سپتامبر) گشایش یافت و دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران در روز نخست این اجلاس سخنرانی و مواضع و دیدگاههای ایران را بیان کرد.‌