سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جعفری: هواداران آلومینیوم سنک تمام گذاشتند

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 08:52
بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: خوشبختانه امروز توانستیم نتیجه زحمات و تلاشمان را ببینیم و در بازی امروز خود با خیبر لرستان با هواداران پرشوری که سنک تمام گذاشتند.
هواداران،برد،آلومينيوم،اراك،بازي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، رحمان جعفری شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران پس از برد یک بر صفر آلومینیوم مقابل خیبر با اشاره به نتیجه بازی اظهار داشت: خوشبختانه امروز توانستیم به یک برد خانگی دست پیدا کنیم و دل هواداران را شاد کنیم و سه امتیاز بازی را برای خود ثبت کنیم، جا دارد اولین برد آلومینیوم اراک را به مردم استان و هواداران تیم آلومینیوم اراک تبریک بگویم.
وی افزود: همانطور که در چند هفته اخیر هم دیدید، چند بازی را با بدشانسی نتوانستیم ببریم که این باعث دلخوری و ناراحتی هواداران تیممان شده بود که خوشبختانه با برد امروز توانستیم در مقابل این مردم و هواداران خوب اراکی روسفید باشیم.
جعفری عنوان کرد: خوشبختانه امروز توانستیم نتیجه زحمات و تلاشمان را ببینیم و در بازی امروز خود با خیبر لرستان با هواداران پرشوری که سنک تمام گذاشتند، توانستیم نخستین سه امتیاز این فصل را به دست بیاوریم.
بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک بیان کرد: جو ورزشگاه خوب خوب بود انتظار چنین حمایتی از هواداران نداشتیم امیدواریم بازی‌های بعدی هواداران استادیوم را پر کنند و بتوانیم دل آنان را با برد شاد کنیم.
انتهای پیام/711/