سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حاجی‌عیدی: قول می‌دهم امسال آلومینیوم بهتر از پارسال باشد - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 08:52
هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: قول می دهم رتبه امسال تیم ما از سال قبل هم بهتر باشد.
برد،تيم،آلومينيوم،اراك،فصل

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، عارف حاجی عیدی در جمع خبرنگاران پس از برد یک بر صفر آلومینیوم مقابل خیبر با اشاره به نخستین برد این فصل تیم فوتبال آلومینیوم اظهار داشت: امروز مزد تلاش و زحماتی که در این فصل کشیده ایم را گرفتیم به طوری که این اولین برد در فصل جدید بود و بسیار خوشحالیم توانستیم این برد را با هوادارانمان در اراک جشن بگیریم.
وی افزود: تیم آلومینیوم فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کند، در بازی های گذشته هم دیدید تیم ما یک تیم جوان و منسجم و در عین حال با انگیزه است ولی متاسفانه با بدشانسی نتوانستیم بردی داشته باشیم که البته امروز نخستین برد ما در این فصل به دست آمد.
حاجی عیدی بیان کرد: به هرحال با توجه به تلاش و شرایط تیم، ما به یک برد نیاز داشتیم که خوشبختانه با کار تیمی و تلاش بازیکنان امروز در اراک این برد را کسب کردیم، قول می‌دهم رتبه امسال تیم ما از پارسال هم بهتر باشد.
بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به حضور پرشور هواداران در ورزشگاه خاطرنشان کرد: با تمهیدات خوبی که اندیشیده شده بود، بلیت این بازی رایگان بود که انشالله با حمایت هواداران تمامی بازی‌ها رایگان برگزار شود و همه هواداران بتوانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند.
انتهای پیام/711/