سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کاظمیان: زودتر از هفته ششم می‌توانستیم به برد برسیم - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 08:52
سه امتیاز نخست را در اراک به دست آوردیم، البته زودتر از این بازی و در بازی های قبل در این فصل لیگ برتر می توانستیم این سه امتیاز را کسب کنیم.
آلومينيوم،اراك،بازي،تيم،ورزشگاه،امتياز،دقيقه

به گزارش خبرکزاری تسنیم از اراک، محمدامین کاظمیان شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران پس از برد یک بر صفر آلومینیوم مقابل خیبر با اشاره به کسب سه امتیاز بازی توسط آلومینیوم اراک اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود، خداراشکر سه امتیاز نخست را در اراک به دست آوردیم، البته زودتر از این بازی و در بازی های قبل در این فصل لیگ برتر می‌توانستیم این سه امتیاز را کسب کنیم اما اگر ناملایمتی‌ها فوتبال و روزهای بد کمی زودتر تمام می‌شد جایگاه بهتری در جدول داشتیم.
وی افزود: خوشبختانه تماشاگران امروز‌ حضور پرشور و بهتری داشتند امیدواریم تا پایان فصل شاهد حضور هواداران در ورزشگاه باشیم و از شور و انرژی آنها استفاده کنیم ‌و بتوانیم بهترین نتایج را برای آلومینیوم اراک کسب کنیم.
کاظمیان تصریح کرد: امیدواریم شرایط ورزشگاه روز به روز بهتر شود تا هواداران بیشتری در ورزشگاه حضور پیدا کنند، اراک همین یک تیم فوتبال را دارد و مردم با برد تیم شاد و با باخت تیم ناراحت می‌شوند و در واقع آلومینیوم یک سرمایه اجتماعی برای این استان و شهر است.
بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک درخصوص گل دوم آلومینیوم که توسط VAR رد شد خاطرنشان کرد: به نظر من گل آفساید نبود، این برد ما یک پیشرفت محسوب می‌شود، امیدوارم دوربین‌ها هم درست شود و در حق کسی اجحاف نشود چراکه بعد از گل بازی 5 دقیقه ساکن ماند درحالیکه در نقاط دیگر جهان در این صحنه ها خیلی زمان ببر سی ثانیه تا یک دقیقه، نهایتا یک دقیقه و سی ثانیه است.
انتهای پیام/711/