سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اختتامیه «سوگواره ملی روضه‌های داستانی» در قم برگزار می‌شود

مهر | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 08:53
قم- اختتامیه سوگواره ملی روضه‌های داستانی دوشنبه هفته جاری در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.
سوگواره،داستاني،آثار،دوره،ملي،پنجمين،تقدير،رويداد،حسيني

رویا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: دو دوره سوگواره روضه‌های داستانی به صورت استانی و سه دوره آن به صورت ملی برگزار شده است.
دبیر اجرایی پنجمین دوره سوگواره ملی روضه‌های داستانی، بیان کرد: پنجمین دوره سوگواره ملی روضه‌های داستانی در فروردین ماه امسال فراخوان خود را منتشر کرد و این رویداد داستان نویسی در دو بخش روایت و داستان تا ۱۰ مردادماه آماده دریافت آثار بوده است.
وی ابراز کرد: نویسندگان سراسر کشور می‌توانستند آثار خود را در دو بخش داستان کوتاه و روایت با حداقل ۱۰۰۰ کلمه و حداکثر ۵۰۰۰ کلمه به دبیرخانه سوگواره ارسال کنند.
وی با اشاره به دریافت ۴۰۰ ثر در این رویداد گفت: داوری آثار طی دو مرحله انجام پذیرفت و در نهایت ۱۹ اثر به مرحله نهایی راه یافتند.
حسینی عنوان کرد: موضوع پنجمین سوگواره ملی روضه‌های داستانی، مواجه انسان معاصر با عاشورا و امام حسین علیه الاسلام و موضوع ویژه از مدینه تا کربلای در سال ۶۱ هجری بوده است.
وی اضافه کرد: اختتامیه پنجمین دوره سوگواره ملی روضه‌های داستانی روز دوشنبه ۹ مهرماه، روز همبستگی و همدلی با کودکان و نوجوان فلسطینی در سالن همایش های بین المللی شهرداری قم برگزار خواهد شد.
دبیر اجرایی پنجمین دوره سوگواره ملی روضه‌های داستانی، گفت: در این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی و محمد مهدی دادمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی از نفرات برگزیده رویداد تجلیل بعمل می آید.
حسینی با بیان اینکه آثار منتخب در دوسطح برگزیده و شایسته تقدیر اعلام خواهند شد افزود: به آثار برگزیده تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال و به آثار شایسته تقدیر لوح تقدیر و مبلغ ۵۰ میلیون ریال تقدیم خواهد شد.