سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بورل: به دور از آمریکا به دنبال آتش بس در غزه هستیم

تسنیم | بین‌الملل | شنبه، 07 مهر 1403 - 09:30
مسئول سیاست خارجی اروپا با بیان اینکه به دنبال دست یا به آتش بس در غزه به دور از آمریکاست، گفت: متاسفیم که هیچ قدرتی قادر به مهار نتانیاهو نیست.
حملات،رژيم،لبنان،اسرائيل،حمله،حزب،الله

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «جوزپ بورل»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بامداد امروز شنبه در واکنش به حملات هوایی شدید رژیم اسرائیل و پایتخت این کشور گفت که «تاسف می خوریم که هیچ قدرتی که قادر به مهار نتانیاهو باشد، وجود ندارد».
او با بیان اینکه «آنچه انجام می دهیم، اعمال تمام فشارهای دیپلماتیک برای برقراری آتش بس است»، افزود: «خواستار تنوع سازی تلاش‌های دیپلماتیک به دور از آمریکا هستیم که تلاش کرده است مانع دستیابی به آتش بس در غزه شود».
درخواست آمریکا از اتباع خود برای ترک لبنان
همزمان با این اظهارات، وزارت خارجه آمریکا از شهروندان خود خواست به لبنان سفر نکنند و از کسانی که در لبنان بسر می برند نیز خواست خاک این کشور را ترک کنند.
رژیم اسرائیل دیروز عصر در ادامه حمله وحشیانه خود به ضاحیه، مقر فرماندهی مرکزی حزب الله در ضاحیه را با بمب‌های سنگنین هدف قرار داد که شدید حملات این رژیم به این منطقه از پایتخت بیروت بود.
رژیم اسرائیل مدعی شده است که در این حمله دبیر کل حزب الله لبنان را هدف قرار داده است.
رژیم اسرائیل بعد از این حملات، تا صبح امروز شنبه بیش از 10 حمله هوایی شدید به ضاحیه کرده است و هزاران نفر به دنبال این حملات آواره شده‌اند.
حزب الله در واکنش به این حملات شمال فلسطین اشغالی را موشک‌باران کرده است.
انتهای پیام/