سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

وقوع ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ اتباع غیر مجاز جمع آوری شدند

مهر | اجتماعی و حوادث، استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 09:41
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه ماموریت ویژه پلیسی در استان خبر داد و گفت: اتباع غیر مجاز در دامغان و گرمسار جمع آوری شدند.
بابيان،سمنان،اتباع،مجاز،شناسايي،استان،موقوفه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه ای صبح شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه روز جمعه سه ماموریت مهم در استان به انجام رسید، ابراز داشت: یکی از مهمترین رویدادهای پلیسی جمع آوری اتباع غیر مجاز خارجی در گرمسار و دامغان بوده است.
وی بابیان اینکه ۱۲۹ اتباع غیر مجاز طی دو ماهه گذشته در گرمسار شناسایی و دستگیر شدند، افزود: این تعداد برای انتقال به کشور مبدا تحویل اردوگاه خواهند شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز طی شهریور و مهر در دامغان نیز اجرا شد، ابراز داشت: ۲۱۶ نفر شناسایی و از سطح شهرستان جمع آوری شدند.
موقوفه ای بابیان اینکه در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر وجود باند سه نفر تهیه و توزیع مواد مخدر روانگردان در سمنان موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، تصریح کرد: این اعضا شناسایی و دستگیر شدند.
وی بابیان اینکه این افراد مواد مخدر را در بیابان‌های اطراف سمنان مخفی کرده بودند، افزود: در بازرسی محل یک کیلو و ۶۰۰ گرم ماده روان گردان و مقادیری هروئین کشف و ضبط شد.