سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

امروز جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت قدرتمندترین وضعیت را دارد

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 10:52
جانشین دستیار و مشاور فرمانده کل قوا با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت قدرتمندترین وضعیت را دارد گفت: ایجاد جبهه مقاومت در منطقه و افول قدرت مستکبران یکی از برکات دوران دفاع مقدس است.
اسلامي،انقلاب،راحل،صهيونيستي،مقدس،رژيم،دفاع،امام،اشاره،شمشير ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سردار علی شمشیری شامگاه جمعه در کنگره تجلیل از پیشکسوتان، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس شهرستان ملایر، اظهار داشت: امام راحل از سال 1336 خطر رژیم صهیونیستی را اعلام کرد و سال 41 و 42 به دلیل جنایت‌های آنها به رژیم پهلوی نهیب زد و از سال 42 تا 57 زمینه‌‌سازی کرد و دست نشانده‌های غرب را در ایران ساقط و نظام جمهوری اسلامی را برپا کرد.
وی با بیان اینکه جنگ ما تمام شدنی نیست و باید مقابل ظلم با تمام قوا بایستیم، عنوان کرد: امام راحل از همان روزهای اول پیروزی انقلاب نیز خطر غده سرطانی اسرائیل را در منطقه و جهان اشاره کرد، ولی این در حالی بود به دلیل حمایت‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی در تصورش بود که باید طرح‌هایی را اجرا کند که یک طرف رودخانه نیل و طرف دیگر رودخانه فرات باشد و حمله‌ای را طراحی کردند که بتوانند تا این حد خود را گسترش دهند.
جانشین دستیار و مشاور فرمانده کل قوا با اشاره به اینکه امروز بیداری اسلامی و اتفاقات منطقه به واسطه انقلاب اسلامی ایران است، بیان کرد: رژیم صهیونیستی در خیال خود می‌خواست حماس و زیرساخت‌های آنان را نابود و اسرای خود را آزاد کند، اما در هیچ کدام از این اهداف موفق نبودند و 11 ماه و نیم از این ادعا می‌گذرد و این نشانه شکست آنها است.
شمشیری گفت: در همین رابطه همه محاسباتی که رهبر معظم انقلاب روزهای اخیر در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس فرمودند باید ده‌ها بار شنیده شود و در دانشگاه‌ها، دبیرستان‌ها و حوزه‌های علمیه تدریس شود، طبق بیانات مقام معظم رهبری، علت اصلی درگیر شدن دشمنان با ما این بود که معتقد بودیم نظام سلطه یک نظام ظالمانه است و باید با آن مبارزه کرد.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز دیروز تاکید کردند، نه زیر بار شرق و نه غرب برویم، شرق و غرب به دنبال این بودند که جنگ را بر ما تحمیل و ما را ساقط کنند، تنها به این دلیل که می‌خواهیم مستقل زندگی کنیم و برای عملی کردن این حریت و آزادگی باید هزینه پرداخت کرد.
جانشین دستیار و مشاور فرماندهی کل قوا با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت قدرتمندترین وضعیت را دارد، بیان کرد: ما یقین داریم جامع‌ترین و کامل‌ترین تحلیل را آن زمان امام راحل و امروز رهبری مطرح کردند، اگر چه شبکه‌های مجازی و رسانه‌های صهیونیستی و غربی تلاش می‌کنند پیروزی‌ها را جور دیگری نشان دهند و این موارد نشان می‌دهد جمهوری اسلامی به تمام اهدافی که پیش‌بینی کرده بود رسیده و یکی از برکات دوران دفاع مقدس، ایجاد جبهه مقاومت در منطقه و افول قدرت مستکبران است.
شمشیری با اشاره به اینکه دشمنان از شهدای ما واهمه دارند، گفت: به برکت خون شهدا، شجاعت ملت ایران، شهدا و رزمندگان و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس، امروز نوای روح بخش انقلاب اسلامی به آمریکای لاتین و ونزوئلا می‌رسد و قدم‌هایی که امام راحل ترسیم کرده بود، در حال تحقق است.
انتهای پیام/