سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

افزایش 6 برابری بودجه شهرداری بوشهر

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 10:52
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از افزایش 6 برابری بودجه عمران و خدمات شهری بوشهر خبر داد و گفت: اعتبارات عمران و خدمات شهرداری بوشهر از 300 میلیارد تومان سال 1400 امسال به 1800 میلیارد تومان رسیده است.
بوشهر،شوراي،شهر،عمران،شهري،آسفالت،ششم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، وحید نیک‌روش صبح امروز در بررسی طرح‌های عمران شهری و دیدار با اهالی محله سنگی بوشهر افزایش زیرساخت‌های عمران و خدمات شهری را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: در این راستا در شورای ششم طرح‌های مهمی اجرا و پروژه‌های نیمه‌تمام تکمیل شد.
وی آسفالت معابر و کوچه‌های خاکی شهر بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: 320 کوچه محلات مختلف بوشهر در شورای ششم آسفالت شده است و روکش آسفالت 8 خیابان اصلی شهر بوشهر در برنامه سال جاری قرار گرفته است.
رئیس شورای اسلامی بوشهر اضافه کرد: در این راستا در 3 سال گذشته 271 هزار متر مربع از کوچه‌ها و معابر شهر بوشهر سامان‌دهی و آسفالت شده است.
نیک‌روش یکی از برنامه‌های مهم شورای ششم را تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام اعلام و خاطرنشان کرد: در سه سال گذشته 90 درصد طرح‌های عمران و خدمات شهری بوشهر تکمیل و راه‌اندازی شده است.
وی افزایش اعتبارات عمران و خدمات شهری بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در سه سال گذشته بودجه شهرداری بوشهر از 300 به 1800 میلیارد تومان افزایش یافته است.
رئیس شورای شهر بوشهر با اشاره به اینکه بودجه عمران شهری بوشهر از سال 1400 تاکنون 6 برابر افزایش یافته است گفت: بندر بوشهر به عنوان مرکز استان نگاه ویژه‌ای برای تخصیص اعتبار می‌طلبد.
نیک‌روش خواستار پرداخت اعتبارات ارزش افزوده شد و گفت: اعتبار عوارض حق آلایندگی و ارزش افزوده شهرداری بوشهر به‌صورت کامل پرداخت نمی‌شود و اکنون شهر بوشهر با عقب‌ماندگی‌های زیادی مواجه است.
وی ادامه داد: هر نقطه شهر بوشهر گرفتاری و معضلات خود دارد و اکنون یکی از اولویت‌های شورای ششم بوشهر توجه به مطالبات مردم در محلات مختلف است.
انتهای پیام/190