سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شناسایی ساختمان‌های ناایمن کرمانشاه تا پایان سال - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 10:53
مدیریت کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه، گفت: ساختمان های ناایمن کرمانشاه در بخش اداری، درمانی، آموزشی و عمومی تا پایان سال شناسایی می شوند.
كرمانشاه،ناايمن،استانداري،غيرمجاز،شناسايي،ساخت،شهرداري

افشین یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه در زمینه ساختمان‎های ناایمن کارگروهی در حوزه معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه تشکیل شده که دبیر آن اداره کل راه و شهرسازی است، اظهار داشت: از سال گذشته شناسایی ساختمان‌های ناایمن در سه حوزه ساختمان‌های اداری، ساختمان‌های درمانی و ساختمان‌های آموزشی و عمومی آغاز شده و امیدواریم امسال به اتمام برسد.
وی با بیان اینکه شناسایی ساختمان‌های اداری ناایمن به اتمام رسیده است، عنوان کرد: با بررسی انجام شده عمده ساختمان‌های شناسایی شده قابل مقاوم‌سازی و بازسازی هستند و تنها دو ساختمان مربوط به تأمین اجتماعی نیاز به تخریب و بازسازی دارد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از تشکیل یک شعبه ویژه در دادسرا به منظور رسیدگی به گودبرداری‌های غیرمجاز خبر داد و گفت: شهرداری باید جدیت بیشتری در برخورد با تخلفات داشته باشد، زیرا تا زمانی که برخورد وجود نداشته باشد وضعیت ساخت و ساز در کرمانشاه به همین صورت خواهد بود.
یگانه با بیان اینکه شهرداری در گذشته نظارت استصوابی مناسبی بر ساخت و سازها نداشته است، افزود: با اقدامات استانداری و دستگاه قضا میزان ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه پنج شهر کرمانشاه بسیار کاهش یافته و امیدواریم با اقدامات انجام شده به صفر برسد.
وی با اشاره به اینکه ساختمان‌های غیرمجاز قبل از بهره‌برداری باید توسط شهرداری قلع و قمع شود، گفت: بیش از 10 سال از مطالعات طرح تفصیلی شهر کرمانشاه می‌گذرد و برای نتیجه‌گیری مناسب مطالعات جدید در حال انجام است.
انتهای پیام/