سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تصادف زنجیره‌ای در ورودی قزوین ۱۱ مصدوم و ۲ فوتی برجای گذاشت

مهر | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 10:58
قزوین- رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین گفت: وقوع تصادف زنجیره‌ای در مسیر قزوین به تهران، ورودی بلوار نوروزیان ۱۱ مصدوم و ۲ فوتی برجای گذاشت.
اورژانس،حادثه،مصدومان،امدادي،مصدوم،اكبري،ايمني

به گزارش خبرگزاری مهر یوسف اکبری اظهار کرد: با اعلام خبر تصادف در بامداد امروز شنبه به اورژانس و بلافاصله پس از اطلاع از آن، آمبولانس‌های اورژانس وارد عمل شدند.
وی افزود: از مجموع ۱۳ مصدوم، ۱۲ نفر توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند تا تحت درمان قرار گیرند و متأسفانه یک نفر از مصدومان به‌دلیل شدت جراحات وارده در محل حادثه، و یک مصدوم دیگر در بیمارستان جان خود را از دست داد.
اکبری با تأکید بر هماهنگی سریع و مؤثر تیم‌های امدادی عنوان کرد: آمبولانس‌های پایگاه‌های مینودر، پردیس، فردوسی، رازی، آزادگان و همچنین هلال‌احمر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و تیم‌های اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه و تثبیت وضعیت مصدومان، آن‌ها را به مراکز درمانی منتقل کردند.
وی بیان کرد: این حادثه بار دیگر اهمیت رعایت اصول ایمنی و سرعت عمل در رسیدگی به مجروحان را به ما یادآور شد و اورژانس پیش‌بیمارستانی به همراه سایر نهادهای امدادی همواره آماده‌اند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات درمانی و نجات‌بخشی را به هموطنان عزیز ارائه دهند.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین خاطرنشان کرد: امیدواریم با آموزش‌های بیشتر و تلاش‌های مداوم جهت ارتقاء ایمنی در جاده‌ها، شاهد کاهش چنین حوادث ناگواری باشیم.