سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سایپا با یک پیروزی در جایگاه هفتم قرار گرفت

مهر | ورزشی | شنبه، 07 مهر 1403 - 11:30
تیم والیبال سایپا در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا ۲۰۲۴ به نخستین برد خود دست یافت و در جایگاه هفتم قرار گرفت.
تيم،مسابقات،رتبه،واليبال،شكست،مرحله،كنگ

به گزارش خبرگزاری مهر، هفتمین روز مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا ۲۰۲۴ امروز (شنبه هفتم مهر) با دو دیدار و برای تعیین رتبه‌های پنجم تا هشتم در شهر ناخن راچسیما تایلند پیگیری می‌شود.
تیم والیبال زنان سایپا قهرمان لیگ برتر سال ۱۴۰۲ ایران که به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات شرکت کرده است، در نخستین دیدار امروز به مصاف کوآی تسینگ (هنگ کنگ) رفت و با شکست این تیم به نخستین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت.
شاگردان نیلوفر حجتی در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۷ به پیروزی رسیدند و در رتبه هفتم مسابقات قرار گرفتند.
تیم والیبال سایپا در مرحله مقدماتی با پذیرش سه شکست برابر با اِل پی بانک نینه بینه (تیم یک ویتنام)، نِک رِد راکِتس کاوازاکی (ژاپن) و مونولیس اس کای ریزِرس (فیلیپین) در رتبه چهارم گروه خود قرار گرفت.
این تیم در مرحله یک چهارم نهایی نیز مغلوب کوآنیش وی سی (قزاقستان) شد و در مرحله نیمه‌نهایی نتیجه را به دوک گیانگ چِمیکال (تیم دوم ویتنام) واگذار کرد.
سایپایی‌ها در آخرین مسابقه خود به مصاف نماینده هنگ کنگ رفت که دو تیم در مراحل قبلی بردی کسب نکرده بودند و نماینده ایران با شکست حریف ضمن کسب نخستین برد، به رتبه هفتمی مسابقات اکتفا کرد.