سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دانشجویان برای حضور در جشنواره فیلم کوتاه ثبت‌نام کنند

مهر | فرهنگی و هنری | شنبه، 07 مهر 1403 - 11:40
دانشجویان می‌توانند برای حضور و دیدن آثار چهل‌ویکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران، ثبت نام کنند.
جشنواره،مهر،يكمين،تهران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری چهلمین و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، دانشجویان تمامی رشته‌های دانشگاهی از امروز شنبه ۷ مهر فرصت دارند تا با ثبت‌نام در سامانه چهلمین و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، به‌صورت ویژه مهمان این رویداد شوند.
علاقه‌مندان پس از ثبت‌نام در سامانه جشنواره می‌توانند علاوه‌بر بهره‌مندی از تخفیف ۲۵ تا ۳۰ درصدی برای تهیه بلیت تماشای فیلم‌های راه‌یافته در بخش‌های مختلف جشنواره چهل‌ویکم، با تخفیف‌های ویژه از فرصت حضور در نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی این رویداد که با حضور اساتید سینما برگزار می‌شود هم استفاده کنند.
سامانه ثبت‌نام چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌کوتاه تهران از امروز شنبه ۷ مهر تا پنجشنبه ۱۲ مهر پذیرای ثبت‌نام تمامی دانشجویان برای استفاده از این تسهیلات است.
دانشجویان رشته‌های مختلف بدون هیچ محدودیتی می‌توانند با مراجعه به سایت portal.tisff.ir و ارائه کارت دانشجویی، برای استفاده از این فرصت ویژه، نام‌نویسی کنند.
چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.