سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سازمان راهداری 800 دستگاه ماشین‌آلات وارد می‌کند - تسنیم

تسنیم | اقتصادی | شنبه، 07 مهر 1403 - 12:30
رئیس سازمان راهداری با بیان اینکه "در ترانزیت کالا و حمل ونقل بین شهری عملکرد مناسبی داشته ایم"، از برنامه واردات 800 دستگاه ماشین آلات راهداری سبک و سنگین خبر داد.
راهداري،سازمان،تجهيز،اهداف،عملكرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، داریوش امانی با بیان این‌که با واردات حدود 800دستگاه ماشین‌آلات راهداری سبک و سنگین، توان عملیاتی راهداری در راه‌های بین‌شهری کشور بالا می‌رود، اظهار کرد: تلاش این است در چارچوب اهداف و برنامه‌هایی که مجمع عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مشخص می‌کند، قدم برداریم.
وی یادآور شد: عملکرد سال گذشته سازمان در بخش راهداری، ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی بیشتر از برنامه‌ریزی و اهداف بود.
در میزان ترانزیت کالا، حمل‌ونقل عمومی بین‌شهری در ایام اربعین حسینی و سفرهای مشهدالرضا(ع) در روزهای پایانی ماه صفر، عملکرد مناسبی داشتیم.
وی بیان کرد: اصلاح حدود 780 نقطه پرحادثه، تجهیز پایانه‌های مرزی، پاسگاه‌های پلیس‌راه، تجهیز تمام ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای به سیستم‌ها و سامانه‌های مرکز مدیریت راه‌های کشور، نیز دیگر اقدامات این سازمان است.
انتهای پیام/