سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مطالبه اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس پاسخی قاطع و عبرت‌آموز به رژیم صهیونیستی است

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | شنبه، 07 مهر 1403 - 12:47
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اعضای این کمیسیون در جلسه امروز پاسخی قاطع، عملی، پشیمان‌کننده و عبرت‌آموز به رژیم صهیونیستی را مطالبه کردند.
كميسيون،امنيت،سياست،خارجي،مجلس،ملي،جنايات

ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه فوق‌العاده این کمیسیون در صبح امروز (۷ مهر) در محل کمیسیون و با حضور جمعی از اعضا خبر داد.
وی اظهار کرد: موضوع جلسه بررسی اوضاع منطقه و جنایت اخیر صهیونیست‌ها در ضاحیه بیروت بود و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جنایات اخیر صهیونسیت‌ها در لبنان و ضاحیه بیروت را به شدت محکوم کردند و شهادت جمعی از مجاهدان و مردم بی‌گناه لبنان در حملات وحشیانه را تسلیت گفتند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: قطعا جنایات صهیونیست‌ها با حمایت و پشتیبانی آمریکا و با سلاح آمریکایی رخ داده و بدون پاسخ نخواهد ماند.
رضایی بیان کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از سکوت سازمان‌های بین‌المللی و دول مدعی حقوق بشر ابراز تاسف کردند همین‌طور مطالبه اعضای کمیسیون پاسخی قاطع، عملی، پشیمان‌کننده وعبرت‌آموز به رژیم صهیونیستی است و تاکید شد این جنایات نمی‌تواند جلوی نابودی رژیم را بگیرد بلکه خون شهدا زمینه‌ساز آزادی قدس می‌شود.
وی گفت: صهیونیست‌ها آخرین روز‌های حیات خود را در سرزمین‌های اشغالی می‌گذارنند و حوادث منطقه آغازی بر پایان رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی است.
رضایی اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در هفته جاری جلساتی در خصوص مسائل منطقه و فلسطین خواهد داشت.