سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

معرفی رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح بوشهر

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 12:53
رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، اعضای شورای تأمین و جمعی از مقامات قضایی و لشکری و کشوری استان بوشهر معرفی شد.
مسلح،نيروهاي،قضايي،استان،سازمان،بوشهر،قرار،رئيس،اقتدار،سلامت ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، اعضای شورای تامین، رئیس کل دادگستری، مسئولان امنیتی، فرماندهان نظامی و انتظامی، رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر معرفی شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان در این مراسم با تأکید بر اهمیت پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح اظهار کرد: پیشگیری در اولویت برنامه‌های سازمان قضایی نیروهای مسلح قرار دارد.
وی با بیان اینکه جلوگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح در اولویت برنامه‌ها باید قرار گرفته شود گفت: هدف ما صیانت و سلامت نیروهای مسلح است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.
رئیس سازمان نیروهای مسلحضمن تشکر از محمدزمان مشایخ رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر گفت: وی در امور این سازمان خوب عمل و موفقیت‌های قابل توجهی در کارنامه خود ثبت کردند.
وی ضمن ضمن معرفی کریم بحرانی‌فرد به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان بوشهر برای وی آرزوی موفقیت کرد.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر هم در این مراسم با اشاره به نقش مهم مردم ولایت‌مدار استان در صیانت و دفاع از انقلاب و ارزش‌‌های اسلامی اظهار داشت: یک سوم جمعیت استان بوشهر در قالب گردان‌های مختلف برای در مأموریت‌های دفاع از انقلاب و کمک به نیروهای مسلح توسط سپاه سازماندهی شده‌اند.
رزمجو، امنیت استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: استان بوشهر از امنیت بالایی برخوردار است و نیروهای مسلح در اوج اقتدار، عزت و آمادگی برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی قرار دارند.
وی اقتدار و سلامت نیروهای مسلح استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: با وجود تحریم و تهدیدات مختلف دشمن اما هم اینک اقتدار، صلابت و سلامت نیروهای مسلح برقرار و مانع از بستر هرگونه ناامنی شده است.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر عملکرد دستگاه قضایی و سازمان قضایی نیروهای مسلح در دفاع از حق و حقوق عامه و نیروهای مسلح را مورد ستایش قرار داد و تصریح کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح برای رسیدن به صلابت و اقتدار نیروهای مسلح در راستای امنیت نقش آفرین بوده است.
رزمجو اضافه کرد: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که در سازمان قضایی نیروهای مسلح در سطح ملی و به طور خاص در استان بوشهر با اقدامات خداپسندانه و انجام امور بر مبنای قانون کارنامه درخشانی به ارمغان آورده است.
این امر باعث شده تا تحقق اهداف سازمان قضایی نیروهای مسلح با استحکام، وحدت و داشتن برنامه و هدف برای رسیدن به تکامل و افق عزت امروز در جایگاه ویژه ای قرار گرفته است.
وی با قدردانی از عملکرد محمد زمان مشایخ در زمان مسئولیت سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر افزود: سلامت کاری و رسیدگی امور بر مبنای عدالت در سازمان قضایی نیروهای مسلح و دستگاه قضایی این استان زبان زد عام و خاص است.
انتهای پیام/190/