سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فناوری‌های روز در آموزش آتش‌نشان‌ها مورد استفاده قرار گیرد

مهر | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 13:30
سنندج_فرماندار سنندج گفت: فناوری‌های روز در آموزش آتش‌نشان‌ها مورد استفاده قرار گیرد و اولویت کار آتش نشانی سنندج باشد.
سنندج،عسكري،استاندار،جان،روز،كردستان،لبنان،فلسطين،آتش،استان

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عسکری پیش از ظهر شنبه در مراسم گرامیداشت روز آتش‌نشانی و ایمنی، با تبریک این روز و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به اقدامات صهیونیست کودک‌کش در فلسطین و لبنان اشاره و اظهار کرد: طی دو روز گذشته شاهد جنایت بزرگ توسط رژیم کودک‌کش اسرائیل در لبنان هستیم و این اقدامات وحشیانه و ضدبشری محکوم است.
وی به شهادت‌ 41 هزار نفر از مردم مظلوم فلسطین طی چندین ماه اخیر توسط رژیم صهیونیستی و استکبار پرداخت و افزود: این موضوع قلب همگان را به شدت به درد آورده و کشورهای جهان اسلام باید حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و لبنان اعلام کنند.
فرماندار سنندج با اشاره به ویژگی‌های آتش نشانان گفت: در مقابل این همه جنایات در دنیا، انسان‌هایی وجود دارند که خود را به آب و آتش می‌زنند تا جان هم‌نوع خود را نجات دهند و از ویژگی‌های آتش‌نشانان این است که جان خود را برای نجات جان دیگران به خطر می‌اندازند.
عسکری افزود:‌ شغل آتش‌نشانی شغلی پرمشقتی بوده که آتش نشانان در این راه جان خود را به خطر می‌اندازند تا به مردم خدمت کنند و این برگرفته از روحیه ایثار و جهاد آنها است.
وی بر تقویت و توسعه هرچه بیشتر آموزش‌ها در آتش‌نشانی شهری سنندج تاکید و بیان کرد:‌ آموزش‌های به‌روز باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.
فرماندار سنندج یادآور شد: نیاز جدی مجموعه‌های تخصصی مانند آتش‌نشانی آموزش است که باید اولویت قرار گیرد و این آموزش‌ها با علوم و تکنولوژی‌های روز آمیخته شود.
عسکری ضمن تبریک به استاندار جدید کردستان، یادآور شد: ‌انتخاب استاندار جدید نیز که شناخت خوبی از استان دارد بستر را برای ادامه این روند توسعه‌ای و انجام کارهای بزرگ در استان فراهم کرده است.
وی همچنین از زارعی‌کوشا استاندار سابق استان در طول 34 ماه خدمت شبانه‌روزی در کردستان تقدیر کرد و بیان داشت: ایشان تمام توان و تلاش خود را برای پیشبرد ریل توسعه‌ در کردستان بکار گرفت.
عسکری خطاب به شهردار و اعضای شورای شهر سنندج گفت: وجود استاندار جدید که خود سالها تجربه فعالیت در شورای شهر سنندج را داشته‌اند فرصتی ارزشمند در پیشبرد اهداف مدیریت شهری است و باید از این فرصت بهره برد.