سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دانش آموزان استان سمنان با مردم فلسطین و لبنان همراهی کردند

مهر | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 14:41
سمنان- مراسم اعلام انزجار از جنایت‌های اسرائیل در لبنان و فلسطین با حضور دانش آموزان استان سمنان برگزار شد.
استان،آموزان،اسرائيل،دانش،سمنان،جنايت،لبنان

به گزارش خبرنگار مهر، آیین براعت و اعلام انزجار از جنایت های رژیم صهیونیستی در کشورهای لبنان و فلسطین اشغالی، امروز و در دومین شنبه مهرماه سال جاری به صورت همزمان در مدارس استان سمنان برگزار شد و دانش آموزان با حضور در حیاط و نمازخانه های مدارس، شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.
در این مراسم که با حضور دانش آموزان و مربیان و معلمان برگزار شد، پلاکاردهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا توسط دانش آموزان استان سمنان بر افراشته شد و نوجوانان و نوجوانان این استان خواهان اتمام جنایت های اسرائیل در لبنان و غزه شدند.
دانش آموزان استان سمنان همچنین خواستار شکستن سکوت جوامع جهانی و همچنین سازمان های مدعی حقوق بشر شدند که این روزها در قبال جنایت های اسرائیل سکوت کرده اند.
دانش آموزان این استان همچنان امروز پرچم های ایران، فلسطین و حزب الله لبنان را در دست داشتند و تصاویر زیبایی را از حضور خود به یادگار گذاشتند.
روز گذشته نیز راهپیمایی مردم متدین استان سمنان بعد از نماز جمعه در اقصی نقاط استان و در محکومیت جنایت های اسرائیل غاصب برگزار شده بود و مردم این استان بار دیگر نشان دادند که حامی مردم مظلوم فلسطین و مردم مقاوم لبنان هستند.