سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جهاد دانشگاهی ظرفیت های غنی و مغفول مانده کردستان را شناسایی کند

مهر | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 14:47
سنندج_مدیرکل امور واحدها در جهاد کشاورزی کشور گفت: کردستان ظرفیت های غنی و مغفول مانده زیادی دارد و جهاددانشگاهی برای شناسایی آنها تلاش کند.
جهاد،دانشگاهي،كردستان،استان،واحدها،رازاني،جهاددانشگاهي

به گزارش خبرنگار مهر، اسد رازانی ظهر شنبه در مراسم معارفه سرپرست جدید جهاد دانشگاهی کردستان اظهار کرد: استان کردستان دارای ظرفیت‌های غنی و مغفول مانده بسیاری است که با شناسایی و معرفی آنها می‌توان زمینه توسعه استان را فراهم کرد.
وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی می‌تواند براساس ظرفیت‌های خود در راستای شناسایی و توجه به ظرفیت‌های استان فعالیت کند، افزود: این مهم مستلزم توجه و تلاش نیروهای جهاد دانشگاهی استان است.
وی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی یک واحد علمی و انقلابی است که همه کارکنان آن باید برای موفقیت سازمان و تحقق اهداف همت گمارند.
مدیرکل امور واحدها در جهاددانشگاهی کشور تصریح کرد: وجود مرز مشترک بین کردستان ایران و اقلیم کردستان عراق می‌تواند در افزایش مراودات علمی اثرگذار باشد و باید برای انجام فعالیت‌های مشترک برنامه‌ریزی شود.
رازانی تصریح کرد: جهاددانشگاهی در حوزه خدمات درمانی و آموزشی در کردستان عراق می‌تواند اقدام مهم و موثری در راستای موفقیت جهاد و ایجاد درآمد پایدار واحد انجام دهد اما انجام فعالیت‌های درست و بزرگ در این مجموعه نیازمند ریسک پذیری بالا است.
لزوم همکاری بین واحدها و داشتن تعامل، همدلی و همکاری کارکنان جهاد دانشگاهی از دیگر مواردی بود که توسط مدیرکل امور واحدها در جهاد دانشگاهی کشور مطرح شد.