سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پل آبنمای روستای رودبارچیره فومن مسدود شد

مهر | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 14:47
فومن- فرماندار فومن با بیان اینکه به علت حفظ ایمنی مردم پل آبنمای روستای رودبارچیره این شهرستان مسدود شده است گفت: مردم و مسافران تا اطلاع ثانوی از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.
فومن،شهرستان،آبنماي،مرجاني،هواشناسي

فرامرز مرجانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی و بارش بارندگی در این شهرستان اظهار کرد: شدت بارندگی در ارتفاعات سبب شد تا آب رودخانه بالا آمده و پل آبنمای رودبارچیره شهرستان فومن به زیر آی برود.
وی با بیان اینکه از ۱۰ صبح امروز به دلیل حفظ ایمنی مردم پل آبنمای روستای رودبارچیره فومن مسدود شود، افزود: مردم و مسافران تا اطلاع ثانوی از ۲ مسیر جایگزین در این منطقه استفاده کنند.
مرجانی با بیان اینکه ستاد بحران شهرستان در آماده باش است، تصریح کرد: نیروهای امدادی و خدمات رسان و ستاد بحران برای بازگشایی راه‌ها و خدمات رسانی به مردم در منطقه حضور دارند.
فرماندار فومن با اشاره به هشدارهای هواشناسی ادامه داد: مردم و مسافران از استقرار و برپایی چادرهای مسافرتی در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کرده و کشاورزان نیز تمهیدات لازم را بیاندیشند.