سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سومین کتابخانه تخصصی کودک استان تهران در بهارستان افتتاح شد

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 14:54
کتابخانه هدهد سفید سومین کتابخانه تخصصی کودک در استان تهران و نخستین کتابخانه ویژه کودکان در شهرستان بهارستان به بهره برداری رسید.
كتابخانه،كتاب،بهارستان،اهميت،كودكان،عمومي،فرماندار،سنين

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، کتابخانه هدهد سفید، سومین کتابخانه تخصصی ویژه کودکان استان تهران صبح امروز با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، فرماندار بهارستان و دیگر مسئولین در سرای محله مهر و ساختمان شهید پژوهی شهرداری افتتاح شد.
عبدالله نوحی در حاشیه افتتاح این کتابخانه در جمع خبرنگاران ضمن تأکید بر اهمیت ترویج کتاب‌خوانی بین کودکان و نوجوانان گفت: تربیت و پرورش کودکان از سنین پایه از اهمیت بسیاری برخوردار است و این اهمیت به‌قدری است که امروزه تمام پژوهشگران و محققان بر آموزش از سنین کودکی تأکید دارند.
وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی مانعی جدی بر افزایش آسیب‌های اجتماعی است، افزود: امروزه پیشرفت جوامع در نتیجه توجه به مقوله مطالعه و انس با کتاب است.
فرماندار شهرستان بهارستان با بیان اینکه کتاب و نویسندگی در رشد و حیات اجتماعی تأثیر بسزایی دارد، بیان کرد: روح یک جامعه در پرتو این مهم بارور می‌شود و به همین دلیل میراث فرهنگی و تمدن اسلامی همیشه مملو از کتاب بزرگانی است که افتخار جامعه بشری بوده است.
در راستای افزایش سرانه‌های فرهنگی و نشاط عمومی، حق انتفاع ساختمان این کتابخانه با زیربنای 186 مترمربع توسط شهرداری گلستان به نهاد کتابخانه‌های شهرستان واگذار و توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی تجهیز و نیروی انسانی آن تأمین شده و دارای 7 هزار جلد کتاب است.
انتهای پیام/