سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آتش نشانان احیاگران جامعه هستند

مهر | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 15:24
رشت- فرماندار رشت با اشاره به انجام بیش از ۳۲۰۰ عملیات توسط آتش نشانان طی شش ماهه سال جاری گفت: آتش نشانان احیاگران جامعه هستند.
عاشوري،شهر،نشانان،ارتقاء،ايمني،آتش

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری ظهر شنبه در مراسم گرامیداشت روز ملی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، با تبریک به خانواده‌های آتش‌نشانان و تقدیر از زحمات آنها اظهار کرد: آتش نشانان چتر آسایش و آرامش این شهر هستند.
عاشوری با اشاره به حوادث متعدد در رشت، گفت: در شش ماه گذشته بیش از ۳۲۰۰ حادثه آتش‌سوزی رخ داده که آتش‌نشانان با ایثار و فداکاری خود به موقع وارد عمل شدند.
فرماندار همچنین به ضرورت ارتقاء امکانات و تجهیزات آتش‌نشانی پرداخت و ادامه داد: شهردار و شورای شهر می خواهم تا در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.
وی با بیان اینکه احیا یکی از صفات خداوند است و آتش نشانان احیاگران جامعه هستند، تصریح کرد: خدماتی که شما ارائه می‌دهید، تجلی شجاعت و از خودگذشتگی است.
عاشوری با ابراز امیدواری برای ادامه همکاری و هم‌افزایی در راستای ارتقاء ایمنی شهر، تأکید کرد: ما به شما افتخار می‌کنیم و همیشه در کنار شما خواهیم بود.