سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برای پیروزی جبهه مقاومت دعای جوشن صغیر بخوانید

مهر | دین و اندیشه | شنبه، 07 مهر 1403 - 16:40
حاج مهدی سلحشور از مداحان کشورمان در پیامی از مردم خواست برای پیروزی جبهه مقاومت دعای جوشن صغیر بخوانند.
جوشن،دعا،جبهه،صغير،دعاي،مقاومت

به گزارش خبرنگار مهر، حاج مهدی سلحشور از مداحان کشور در پیامی از مردم خواست برای جبهه مقاومت دعا کرده و جوشن صغیر بخوانند.
وی در اینباره گفت: ما خیلی وقت ها با همه وجود دعا می کنیم که ای کاش می توانستیم در کنار جبهه مقاومت و در خط مقدم مبارزه با پست ترین دشمنان اهل بیت (ع)، یعنی اسرائیل خون آشام باشیم اما ابزارش به هر علتی فراهم نیست اما می توانیم در خانه خود برای پیروزی جبهه مقاومت و رهبران این جبهه دعا کنیم.
سلحشور همچنین افزود: دعای جوشن صغیر برای پیروزی جبهه مقاومت سفارش شده است.
هر جا هستید با خانواده با دوستان این دعا را زمزمه و برای پیروزی جبهه مقاومت دعا کنید.
وی همچنین در جای دیگری با بیان خاطره‌ای از حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می فرمود: رهبر انقلاب در زمان جنگ ۳۳ روزه لبنان با اسرائیل توصیه به خواندن دعای جوشن صغیر داشتند که حتی مسیحیان لبنان هم این دعا را می‌خواندند در شیعه عموماً دعای جوشن کبیر معروف است و دعای جوشن صغیر حداقل در بین عموم مردم معروف نیست.
بعد آقا توضیحی دادند و فرمودند: «این دعای جوشن صغیر حالت یک انسان مضطر است؛ انسانی که در یک اضطرار شدید است و می‌خواهد با خدا حرف بزند.»