سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حزب‌الله در جان مردم لبنان رسوخ کرده است

مهر | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 16:41
اهواز - مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: حزب الله در جان مردم لبنان رسوخ و همه خود را فدایی اندیشه حزب الله می دانند، اندیشه ای که مردم را به ایستادگی در مقابل ظلم، زور و ستم دعوت می کند.
حزب،الله،نصرالله،انديشه،سيدحسن،مسلمين،قرار،صباغ،اخوان

حجت الاسلام و المسلمین مهدی اخوان صباغ در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهادت دبیرکل حزب الله لبنان سیدحسن نصرالله را به محضر امام زمان (عج)، نائب برحقشان ولی امر مسلمین، مقام معظم رهبری، همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان تبریک و تسلیت عرض می کنم، امیدوارم که خداوند متعال مزد جهاد وی در سالیانی که در حزب الله مشغول به فعالیت بود را شفاعت شیعیان قرار دهد و بتواند در بهترین درجات بهشت هم قرار گیرد.
وی درخصوص اینکه آیا فقدان شهید نصرالله تاثیری در روند فعالیت حزب الله دارد یا خیر، متذکر شد: حزب الله یک اندیشه و فکر است نه یک شرکت، دستگاه و یا مجموعه ای که متکی به مدیرعاملش باشد، حزب الله در جان مردم شیعه لبنان قرار گرفته و همه خود را فدایی اندیشه حزب الله می دانند.
اندیشه ای که مردم را به ایستادگی در مقابل ظلم، زور و ستم ستمگران که سرسلسله آن آمریکا و اسرائیل است دعوت می کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: باید به این نکته باید توجه داشت و گفت اندیشه حزب الله هیچ گاه ترور نمی شود و یک امر محال است لذا باید مرتب یادآوری شود و این به خاطر ریشه عمیقی است که در دل و جان مردم تنیده است.
حجت الاسلام اخوان صباغ بیان کرد: بنده فکر می کنم خون سیدحسن نصرالله و فرماندهانی که با وی به شهادت رسیدند، ان شاءالله نویدبخش آزادی قدس خواهد بود، همچنین به زودی زود آرزو و دعای شهید سیدحسن نصرالله مستجاب می شود و مسلمین جهان در قدس شریف به امامت ولی امر مسلمین نماز اقامه می کنند.