سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سیدحسن نصرالله همواره حامی ولایت فقیه بود

مهر | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 16:41
قم- معاون بین الملل دفتر مقام معظم رهبری گفت: سیدحسن نصرالله اهل عمل، علم و تقوا و همواره مدافع ولی فقیه بود و این شخصیت والامقام باید الگوی طلاب باشد.
معظم،رهبري،اسلام،مقام،قمي،سيدحسن

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محسن قمی ظهر شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی مجتمع آموزش عالی فقه اظهار کرد: خواص و به خصوص خواص وظیفه امت سازی را بر دوش دارند و اگر این امر بر مبنای اسلام تحقق پیدا کند، شاهد بسیاری از ظلم و جورها نخواهیم بود.
معاون بین الملل دفتر مقام معظم رهبری افزود: طلاب باید شخصیت‌های مرجه جهان اسلام و انقلاب همچون مقام معظم رهبری و سیدحسن نصرالله را سرلوحه خود قرار دهند و در چگونگی تاثیرگذاری آنان در امت سازی اسلامی کنکاش کنند.
حجت الاسلام قمی ابراز کرد: دشمنان اسلام و انقلاب درصدد هستند تا به نفاق و تفرقه اندازی وحدت مسلمانان را بهم بزنند، بنابراین باید متوجه دسیسه‌های شوم آنان باشیم.
معاون بین الملل دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: سیدحسن نصرالله اهل عمل، علم و تقوا و همواره مدافع ولی فقیه بود و این شخصیت والامقام باید الگوی طلاب باشد.