سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پلمب کلینیک زیبایی متخلف در همدان

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 16:52
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از پلمب یک مطب دندان پزشکی بدون مجوز و کلینیک زیبایی متخلف در همدان خبر داد.
درمان،همدان،معاونت،جهت،دانشگاه،پلمب،190

رسول سلیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: این مرکز که از سوی افراد فاقد صلاحیت در امور درمانی در زمینه دندانپزشکی اداره می‌شد، پس از بازرسی کارشناسان واحد نظارت بر درمان پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.
وی با بیان اینکه این مطب و متصدی آن جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: از مردم تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف در زمینه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، گزارش را به سامانه 190 یا معاونت درمان دانشگاه این مجموعه اعلام کنند تا ناظرین بهداشت و درمان به سرعت جهت رفع مشکل وارد عمل شوند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان، افزود: افرادی که به هر نحو از فعالیت‌های غیرقانونی و مراکز فاقد مجوز دچار خسارت مادی و جسمی شده‌اند، می‌توانند، شکایات خود را به سامانه 190 یا معاونت درمان اعلام کنند.
سلیمی گفت: با پیگیری‌های کارشناسان اداره نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه، یک مرکز ارائه دهنده خدمات پوست، مو و زیبایی در شهر همدان نیز بنابر تصمیم قرارگاه سلامت و تعدد پرونده‌های تخلف، شناسایی، پلمب و پرونده جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد.
انتهای پیام/