سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهادت اشخاص جریان مقاومت را کُند و متوقف نمی‌کند

مهر | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 16:52
اصفهان–مدیرکل اوقاف استان اصفهان گفت:امروز مقاومت تبدیل به تفکری شده که بدنبال حاکمیت حق است،این جریان فراتر از اشخاص بوده وبه نحوی نهادینه شده که شهادت اشخاص آن را کُند و متوقف نمیکند.
مقاومت،جبهه،نصرالله،شهادت،سيد،حسن،بلك

حجت الاسلام محمدحسین بلک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله به همه آزادگان جهان و به ویژه ملت لبنان اظهار کرد: این اتفاق همه دل‌ها را از جهت فقدان یکی از بزرگ‌ترین افسران رشید و فرماندهان پرکفایت مقاومت در منطقه جریحه دار کرد.
وی افزود: البته این ضایعه بزرگی است از جهتی اما از طرف دیگر مسیر مقاومت در طول تاریخ در مقابل ظلم که مسیر و جبهه پر هزینه‌ای است ادامه داشته است، این هزینه‌ها تنها این نیست که جبهه مقاومت داشته ای خود را از دست داده باشد بلکه افزایش سرمایه‌های معنوی و شکوفه زدن سرمایه‌های جدید و تنومند شدن درخت مقاومت خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: یکی از مهم‌ترین حامیان مقاومت مردم غزه حزب‌الله لبنان بود که این هم از حُسن مدیریت و درایت سید حسن نصرالله بود.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر ادامه پر قدرت حرکت جبهه مقاومت اضافه کرد: امروز مقاومت تبدیل به تفکر و انگیزه‌ای شده که به دنبال حاکمیت حق هستند و از این رو این جریان فراتر از اشخاص است و به نحوی نهادینه شده که شهادت اشخاص نمی تواند آن را متوقف و حتی کُند نیز کند.
حجت‌الاسلام بلک تصریح کرد: شهادت سید حسن نصرالله به عزم و اراده جبهه مقاومت و همه آزادگان عالم خواهد افزود و انشالله شاهد هستیم که درخت تنومند مقاومت ثمرات شیرین خود را خواهد چشید.