سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بازرسی از مترو اسلامشهر/4میلیون نفرساعت کار بدون حادثه

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 16:53
رئیس سازمان حمل ونقل ریلی شهرداری اسلامشهر گفت: از آغاز عملیات اجرایی پروژه متروی اسلامشهر تاکنون 4 میلیون ساعت کار بدون حادثه انجام شده است.
ايمني،پروژه،اسلامشهر،مترو،بازديد،تونل،حفاري،تعاون

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، رضا قاسمی ظهر امروز در حاشیه بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران و بازرس ایمنی و کار این اداره از پروژه مترو اسلامشهر، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با رعایت نکات فنی و ایمنی در پروژه مترو اسلامشهر از ابتدای آغاز عملیات اجرایی پروژه تاکنون بیش از 4 میلیون نفرساعت کار بدون حادثه انجام شده است.
وی افزود: در فاز نخست تونل مترو اسلامشهر که عملیات حفاری قطعه نخست آن به طول 10 کیلومتر به‌صورت مکانیزه و حفاری قطعه دوم آن به طول یک کیلومتر به‌صورت غیرمکانیزه و دستی از دی‌ماه سال 1397 آغاز شده با تلاش کلیه عوامل اجرایی و فنی پروژه و با رعایت اصول و نکات ایمنی لازم تاکنون بدون بروز اتفاق و حادثه‌ای به انجام رسیده است.
رئیس سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری اسلامشهر، با تبریک روز ایمنی و آتش‌نشانی بر همه کارشناسان ایمنی و آتش‌نشان‌های غیور، بیان کرد: رعایت نکات ایمنی لازم در تمام مراحل کار از طرف کارفرما، مشاور، پیمانکار و کارگران مشغول در پروژه مورد تأکید بوده و بازرسان و کارشناسان واحد سلامت، ایمنی، اقدامات تأمینی و محیط‌زیست (HSE) همواره تمام مسائل را کنترل و رصد می‌کنند.
قاسمی با اشاره به بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همراهان از پروژه از مترو اسلامشهر، خاطرنشان کرد: در بازدید امروز مدیرکل و بازرسان ایمنی و سلامت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پروژه تونل و کارگاه ایستگاه میدان نماز، حاضرین ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف روند اجرای پروژه را مورد ارزیابی قرار داده و مسائل ایمنی مورد نیاز را بررسی کردند.
به گزارش تسنیم پروژه عظیم مترو اسلامشهر در جنوب غرب استان تهران از دی‌ماه 97 کلنگ‌زنی و با 5 ایستگاه توسط شهرداری اسلامشهر در حال اجراست که حفاری تونل به دو صورت دستی و مکانیزه تکمیل شده و عملیات ریل‌گذاری آن آغاز شده است.
انتهای پیام/