سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جشن عاطفه ها در 1200 مدرسه استان سمنان برگزار شد

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 16:53
جشن عاطفه ها در بیش از یک هزار و 200 مدرسه در سراسر استان سمنان برگزار شد.
سمنان،مراسم،جشن،آموزشي،مشاركت،برگزار،استان،نيازمند،آيين،تأمين

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، جشن عاطفه‌ها در بیش از یک هزار و 200 مدرسه در سراسر استان سمنان برگزار شد، این مراسم در شهرستان سمنان نیز در دبستان دخترانه شاهد این شهرستان برگزار شد.
استاندار سمنان در این مراسم با اشاره به اهمیت همدلی و همراهی مردم در مواقع سختی، اظهار داشت: هدف از برگزاری این مراسم افزایش مشارکت اجتماعی دانش‌آموزان برای تقویت توان ملی دانش‌آموزان نیازمند است.
سید محمدرضا هاشمی، افزود: این آیین به‌منظور افزایش مشارکت اجتماعی دانش‌آموزان در راستای تقویت توان مالی دانش‌آموزان نیازمند است که تأمین اقلام آموزشی برای آنها مقدور نیست.
وی ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل، ابراز داشت: ان‌شاءالله روزی شاهد ریشه‌کنی این رژیم منحوس خواهیم بود.
استاندار سمنان اضافه کرد: امیدواریم روزی را شاهد باشیم که دانش‌آموزان فلسطین به ویژه غزه نیز بتوانند در فضایی آرام، امن و شاد از محیط آموزشی مدارس بهره‌مند باشند.
مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی استان سمنان در این مراسم، عنوان کرد: بالغ بر 6 هزار فرزند در سمنان از نعمت پدر محروم بوده و یا بد سرپرست هستند.
محمدحسین ذوالفقاری با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها در راستای مشارکت نیکوکاران برای کمک به تأمین ملزمات آموزشی دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود، عنوان کرد: تأمین نوشت‌افزار و ملزمات تخصصی آموزشی دانش‌آموزان از جمله اهداف این مراسم بود.
وی با تأکید بر اینکه پرداخت شهریه، هزینه‌های علمی و مقالات دانشجویان نیز از جمله اهداف این آیین در استان سمنان بوده و مختص به دانش‌آموزان نیست، بیان کرد: تقسیم شادی در بین همه دانش‌آموزان از اولویت‌های این آیین به‌شمار می‌رود.
مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان سمنان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه امروز در یک اقدام مشترک با کمیته امداد امام‌خمینی (ره) در سراسر کشور جشن عاطفه‌ها برگزار می‌شود، گفت: یکی از شاخصه‌های اصلی مدرسه مؤمنانه، مشارکت دانش‌آموزان است.
سید جمال وزیری با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها نماد تقسیم عشق و محبت بین دانش‌آموزان و بروز بلوغ عاطفی و اجتماعی است، افزود: با برگزاری جشن عاطفه‌ها، فرهنگ همدلی انتقال داده می‌شود.
انتهای پیام/363/