سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

واکنش یمن به شهادت سیدنصرالله:نابودی اسرائیل قطعی است

تسنیم | بین‌الملل | شنبه، 07 مهر 1403 - 17:30
شورای عالی سیاسی یمن با ابراز تسلیت به خاطر شهادت سید بزرگ مقاومت، تاکید کرد که شهادت سید حسن نصرالله قدرت و اراده مقاومت را بیشتر کرده و دشمن صهیونیستی سرنوشتی جز نابودی ندارد.
مقاومت،سيد،نصرالله،شهادت،حسن،پيروزي،لبنان،رزمندگان،تسليت،يمن ...

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شورای عالی سیاسی یمن با صدور بیانیه‌ای، شهادت سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله در جنایت تروریستی بزدلانه دشمن صهیونیستی را به خانواده سید بزرگ مقاومت، حزب‌الله و همه رزمندگان مقاومت، ملت لبنان و کل امت اسلامی تسلیت گفت.
در این بیانیه آمده است که شهادت سیدحسن نصرالله، شعله‌های فداکاری و حرارت شور، صلابت، قدرت و عزم مقاومت را بیشتر می‌کند.
شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که پیروزی، سرنوشت حتمی مقاومت بوده و دشمن اشغالگر و موجودیت موقت آن سرنوشتی جز نابودی ندارد.
محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن نیز در واکنش به شهادت سید حسن نصرالله گفت: شهید سید حسن نصرالله بعد از چندین دهه به عنوان مجاهدی شجاع که همتای او در تاریخ معاصر بسیار کم است، به آرزویش رسید و مدال شهادت را دریافت کرد.
وی تاکید کرد: درد جدایی از این رهبر بزرگ مقاومت، به رزمندگان قدرت بیشتری می‌دهد تا راه مقاومت و جهاد را تا پیروزی نهایی ادامه دهند.
جنبش حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای ساعتی پیش اعلام کرد: سید حسن نصرالله به‌همراه همرزمان شهید خود در طول 30 سال مجاهدت، به درجه شهادت نائل شده است و سید حسن نصرالله بود که رزمندگان مقاومت را از پیروزی به پیروزی دیگر رهبری و فرماندهی کرد و پیروزی‌هایی مانند آزادسازی لبنان از اشغال اسرائیل در سال 2000 و نیز پیروزی در جنگ 33روزه 2006 تا نبرد حمایت و پشتیبانی از فلسطین و غزه را رقم زد.
در این بیانیه همچنین آمده است: مصیبت وارده را به صاحب عصر و زمان (رضوان الله تعالی علیه)، ولی امر مسلمین حضرت سید علی خامنه‌ای (مدّ ظلّه العالی) سایه‌اش مستدام، مراجع عظام، مجاهدین، مؤمنین، تسلیت عرض می‌نماییم.
به ملت مقاومت، مردم صبور و مجاهد ما، همه ملت اسلام، همه آزادگان و مستضعفان جهان و خانواده محترم و صبور ایشان، به جناب آقای سید حسن نصرالله رضوان، دبیرکل حزب‌الله لبنان شهادتش در راه بیت‌المقدس و فلسطین و دریافت مدال امام حسین علیه السلام (مدال شهادت) تبریک عرض می‌نماییم و شهادت همرزمان وی را نیز که در پی یورش خائنانه صهیونیست‌ها به حومه جنوبی به موکب پاک و مقدس او پیوستند، تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم».
انتهای پیام/