سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

واکنش‌ها به شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان

مهر | بین‌الملل | شنبه، 07 مهر 1403 - 17:40
مقامات منطقه ای و کشورهای مختلف در پی شهادت سید حسن نصرالله بیانیه‌هایی صادر کرده و ضمن محکومیت اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی بر تداوم راه مقاومت تاکید ورزیدند.
نصرالله،سيد،حسن،شهادت،مقاومت،لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر، جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان در بیانیه ای از شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل این جنبش در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت خبر داد.
در پی این انتشار این بیانیه، مقامات منطقه ای و کشورهای مختلف در پی شهادت سید حسن نصرالله بیانیه‌هایی صادر کرده و ضمن محکومیت اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی بر تداوم راه مقاومت تاکید ورزیدند.
سخنگوی گردانهای قسام شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت
«ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام، شاخه نظامی گروه مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با انتشار بیانیه‌ای شهادت سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.
وی در این بیانیه تاکید کرد: ما با صبر و بردباری برای شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان عزاداری می کنیم و زندگی و کارنامه پر از فداکاری ایشان را در راه آزادسازی بیت المقدس به یاد می آوریم.
سید حسن نصرالله همواره مواضع شرافتمندانه ای در قبال مسجدالاقصی، مبارزات ملت فلسطین و عملیات طوفان الاقصی اتخاذ کرد.