سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

گروه‌های مردمی خواستار خونخواهی شهدای مقاومت در لبنان شدند

مهر | سیاسی | شنبه، 07 مهر 1403 - 17:46
گروه‌های مردمی از استانهای سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای خطاب به رئیس شورای عالی امنیت ملی و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، خواستار خونخواهی شهدای با عظمت مقاومت در غزه و لبنان شدند.
كشور،غزه،لبنان،مقاومت،رهبر،رئيس،ايران،عظمت،مسلح،امنيت،نيروها ...

به گزارش خبرگزاری مهر، گروه‌های مردمی از استانهای سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای خطاب به رئیس شورای عالی امنیت ملی و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، خواستار خونخواهی شهدای با عظمت مقاومت در غزه و لبنان شدند.
متن بیانیه مشترک استانهای سراسر کشور به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم
جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان
رئیس محترم شورای عالی امنیت ملی
برادر ارجمند سرلشکر محمد باقری
رئیس محترم ستاد کل نیروهای مسلح
سلام علیکم
با تسلیت شهادت رهبر مجاهد حزب الله لبنان، شهید سید حسن نصرالله، با توجه به گذشت ۱۱ ماه از آغاز تهاجم و کودک کشی رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم غزه و شهادت رهبر شجاع و مجاهد برجسته لبنانی، سید حسن نصرالله و رهبر فلسطینی اسماعیل هنیه در داخل کشور، ملت غیور ایران و مردم شریف غزه، چشم انتظار مجازات سختی هستند که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، زمینه‌اش را خود رژیم صهیونیستی با ترور میهمان ما در خانه، فراهم ساخت.
بی‌شک سکوت در برابر چنین تجاوزی در داخل خاک کشور و همچنین به نماینده ایران در سوریه و خصوصاً جنایت در لبنان، حس وظیفه بیداری و مطالبه خونخوانی را در نگارندگان نامه یعنی بانوان ایرانی تشدید می نماید و از سوی دیگر کوتاهی در این زمینه، امیدهای زنان پیوسته به مقاومت در تمام جهان به پایگاه قدرتمند ایران را کمرنگ می نماید و به صلاح عزت و عظمت کشور ایران نبوده و سکوت در برابر این همه تجاوز به حریم خانواده های مسلمانی که در غزه و امروز لبنان چشم یاری به ما دارند، منجر به یأس خواهد شد.
با غمی عمیق، انتظار می رود که تسریع در اقدام مناسب این موضوع و جهاد واجب مورد امر رهبری را در دستور کار شورای عالی امنیت ملی و نیروهای مسلح قرار دهید.
ما مادران مقاومت، پیگیر و حامی پیگیری دستور مبین اسلام در مبارزه با استکبار جهانی و خونخواهی شهدای با عظمت مقاومت در غزه و لبنان هستیم و برای نابودی اسرائیل متحد با همه مخالفان ظلم جهانی، قیام کنیم.
اسامی گروه‌های مردمی از استان‌های سراسر کشور در اینجا قابل مشاهده و دریافت است.