سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

انتقام از رژیم صهیونیستی باید کوبنده و دندان شکن باشد

مهر | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 18:30
کاشان - رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: انتقام از رژیم صهیونیستی باید کوبنده و دندان شکن باشد.
رژيم،صهيونيستي،اشاره،جهان،رفتارهاي،دنيا،اسلام،اسلامي،بصيرتي، ...

حجت الاسلام والمسلمین مهدی بصیرتی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله اظهار داشت: رژیم صهیونیستی سفاک تر و دژخیم تر از آن است که پایبند به قوانین رایج در کشورهای دنیا باشد و از این رو باید جواب این رفتارهای غیرانسانی را ببینید.
وی با اشاره به عملیات وعده صادق توسط جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: این عملیات نشان داد که این رژیم هیچ چیز جز پاسخ کوبنده را درک نمی کند و در صورتیکه پاسخ رفتارهای تروریستی این رژیم داده نشود آنها جری تر می شوند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به اینکه انتقام از رژیم صهیونیستی باید کوبنده و دندان شکن باشد، تصریح کرد: دشمن صهیونیستی و بزرگترین حامی این رژیم جعلی که همان آمریکا است هیچوقت با مذاکره خود را اصلاح نمی کنند و این فکر ساده لوحانه باید از نظر تصمیم گیرندگان پاک شود که رژیم صهیونیستی با مذاکره رفتار خود را تغییر می کند.
وی با اشاره به اینکه تل آویو باید رژیم صهیونیستی ادب شود، گفت: مطمئن هستیم که این مهم به زودی توسط جوانان جبهه مقاومت محقق می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین بصیرتی با اشاره به مجاهدت های سیدحسن نصرالله افزود: زنان و کودکان مظلومی یکی از بزرگترین حامیان خود را از دست دادند و این موضوع یک مصیبت بزرگ برای جبهه مقاومت و کل جهان اسلام است.
وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی بیشترین رفتارهای تروریستی دولتی را از خود بروز می دهد، خاطرنشان کرد: موجودیت این رژیم جعلی نه برای جهان اسلام بلکه برای تمام دنیا خطرناک است چراکه این رژیم هیچ خط قرمزی در جنایت و کشتار نمی شناسد.
رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان اینکه باید مسلمانان جهان اسلام و آزادیخواهان دنیا باید پاسخی شایسته به جنایت های رژیم اشغالگر قدس بدهد، گفت: این غده سرطانی هر چه سریعتر باید از صحنه روزگار محو شود چرا که موجودیت این رژیم هر لحظه برای مردم جهان زیان آور است.