سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حمله موشکی انصارالله یمن به تل آویو / اعلام شهادت دو فرمانده دیگر حزب الله در حمله به ضاحیه +فیلم و تصاویر

مشرق | بین‌الملل | شنبه، 07 مهر 1403 - 18:40
منابع غیر رسمی وابسته به مقاومت لبنان با انتشار تصاویری از شهادت دو تن دیگر از فرماندهان ارشد حزب الله در حادثه روز گذشته ضاحیه بیروت خبر دادند.
روز،آويو،تل،موشكي،شهادت،صهيونيستي،مقاومت

سرویس جهان مشرق _ پس از اعلام رسمی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از یارانش در اقدام تروریستی روز گذشته نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در ضاحیه بیروت، به نظر می رسد دور جدیدی از حملات انتقامی محور مقاومت علیه جنایتکاران صهیونیست را شاهد باشیم.
حمله موشکی انصارالله به تل آویو
رسانه های صهیونیستی از دقایقی پیش مدعی شدند آژیر هشدار حمله موشکی در مناطق مختلف تل آویو و حومه فعال شده است؛ به نظر می رسد مقاومت در یمن اقدام به شلیک یک یا چند تیر موشک بالستیک دوربرد به سمت مرکز سرزمین های اشغالی کرده است.
فعال شدن آژیر هشدار حمله موشکی در تل آویو و مناطق جنوبی
چند روز پیش نیز انصارالله یمن از شلیک موشک بالستیک هایپرسونیک فلسطین۲ خبر داده بود.
تایید شهادت دو فرمانده دیگر
منابع غیر رسمی وابسته به مقاومت لبنان با انتشار تصاویری از شهادت دو تن دیگر از فرماندهان ارشد حزب الله در حادثه روز گذشته ضاحیه بیروت خبر دادند.
حاج علی کرکی فرمانده محور جنوبی و حاج سمیر توفیق رئیس دفتر شهید سید حسن نصرالله دو شهید اعلام شده جدید در عملیات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در روز گذشته هستند.
این خبر به روز رسانی می‌شود ...