سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

واکنش سردار غیب‌پرور به شهادت سیدحسن نصرالله/ سست نمی‌شویم - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 18:53
جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) در واکنش به شهادت سیدحسن نصرالله گفت: شهدا رفتند اما این خط مبارک باقی است و ما نمی لرزیم و سست و فشل نمی شویم.
شهادت،امام،قاسم،حاج،قرارگاه،جانشين،سپاه،فرمانده،جبهه،مقاومت، ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لنگرود، سردار غلامحسین غیب‌پرور جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) امروز در یادواره شهدای بخش اطاقور شهرستان لنگرود در مسجد جامع اطاقور با تسلیت شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله اظهار کرد: امروز روز فرح و شادی آل زیاد و آل مروان زمان است اما سنت و اراده پروردگار بر این تعلق گرفته که خون شهید گم و فراموش نمی‌شود.
وی با بیان اینکه آل یزید وقتی امام حسین (ع) و یارانش را به شهادت رساندند جشن پیروزی گرفتند و گفتند که گفت: خط جهاد بعد از شهادت امام حسین (ع) جان دوباره گرفت ولی دشمن فکر می‌کرد که بعد از به شهادت رساندن امام حسین، تفکر اسلام را نیز می‌توانند از بین ببرند که برعکس آن اتفاق افتاد و رسوا شدند.
جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) با بیان اینکه شهادت امام حسین (ع) تلاطمی ایجاد کرد که تا قیامت ادامه دارد، افزود: در یکصد سال پیش نیز وقتی دشمن میرزاکوچک جنگلی که افتخار عالم اسلام است را به شهادت رساندند هورا کشیدند که میرزا را حذف کردند ولی امروز باید ببینند که میرزا کوچک خان نامش ماند یا کسانی که در جبهه باطل زشت خودشون را به سرانجام رسانیدند.
غیب‌پرور با بیان اینکه شهدا با شهادتشان تازه طلوع می‌کنند، تصریح کرد: این عین واقعیت است که هر شهیدی خون مطهرش جاری می‌شود خورشیدی است که تازه تلالو می‌کند و درخشندگی شهید عالم تاب است و کسانی که از تاریکی شب استفاده می‌کردند و امام خود را تنها می‌گذاشتند دچار خسران و ذلت هم در دنیا و هم در آخرت می‌شوند.
وی با بیان اینکه این شهادت‌ها و تحولات را باید عنوان وقایع آخرالزمانی تحلیل و تبیین کنیم، گفت: برای ظهور حضرت مهدی (عج) نمی‌توان تاریخ و زمان مشخص کرد ولی دنیا آبستن تحولات است، ما از شهادت‌ها نمی‌لرزیم و ما را محکم‌تر می‌کند و والله قسم که این شعار نیست.
جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) با اشاره به زمان شهادت حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: روزی که حاج قاسم عزیز ما به شهادت رسید آن شب تا صبح در دفتر سردار سلامی بودیم و یک دل نگرانی بدون رودرباستی در درون همه ما بود و می‌گفتیم اول از همه چگونه این خبر را به رهبری برسانیم و بعد از آن جبهه مقاومت چه می‌شود.
غیب‌پرور با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب بعد از شنیدن خبر شهادت حاج قاسم مانند کوه ایستاد، افزود: نقل است که رهبری مشغول نماز شب بودند و خبر شهادت حاج قاسم را در یک برگه نوشتند و کنار سجاده گذاشتند و از اتاق خارج شدند و آقا نگاه کردند و بعد از شهادت حاج قاسم، جبهه مقاومت نه تنها باقی ماند بلکه تکثیر شد.
وی با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی که طی یک سال بیش از چهل هزار نفر زن و کودک را به خاک و خون کشیدند، تصریح کرد: طی روزهای گذشته کشورهای زیادی در اجلاسیه سازمان ملل از رژیم صهیونیستی کثیف و خبیث، تبری پیدا کردند و افراد بی‌دین یا با دین از سراسر جهان، از ظلم نیروهای صهیونیستی متنفر هستند و طبق فرمایش رهبری، جبهه مقاومت دیگر یک نهال نیست و به درختی تنومند تبدیل شده است.
جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) با بیان اینکه هر شهید ما را داغدار می‌کند، گفت: شهدا رفتند اما این خط مبارک باقی است و ما نمی‌لرزیم و سست و فشل نمی‌شویم و کسی که به خدا و پیامبر و امام، مومن است سست و اندوهگین نمی‌شود.
انتهای پیام/.