سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پیام تسلیت مسئولان بوشهر در پی شهادت سیدحسن نصرالله

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 18:53
مسئولان ارشد استان بوشهر در پیامی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفتند.
رژيم،نصرالله،بوشهر،صهيونيستي،سيد،حسن،استاندار

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با صدور پیام‌هایی ضمن ابراز تسلیت، این جنایت و ترور را محکوم کردند.
احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر هم در پیام خود ، شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را به مردم ایران و لبنان و رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه آزادیخواهان جهان تسلیت گفت.
در بخشی از این پیام آمده است: سید حسن نصرالله، عمر با برکت خود را در راه دفاع از اسلام و مقابله با دشمنان بشریت سپری کرد و خاری در چشم صهیونیست‌ها بود.
استاندار بوشهر با بیان اینکه خون شهید سید حسن نصرالله جبهه مقاومت را برابر ستمگران و رژیم صهیونیستی استوارتر می‌کند خاطر نشان کرد: شهادت مجاهد برجسته و شجاع جبهه مقاومت توسط رژیم صهیونیستی باعث جریحه‌دار شدن احساسات امت اسلام شده است.
محمدی‌زاده تصریح کرد: این گونه اقدامات نشان دهنده استیصال و درماندگی رژیم صهیونیستی است و به فضل الهی، نابودی و اضمحلال این رژیم جعلی و غاصب قطعی است.
استاندار بوشهر ابراز داشت: جبهه مقاومت با قدرت و اقتدار در مسیر نابودی رژیم صهیونیستی گام برمی‌دارد و ان‌شاءالله به‌زودی انتقام خون این مجاهد بزرگ را خواهیم گرفت.
انتهای پیام/190