سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شجره طیبه مقاومت تا ظهور امام عصر(عج) از حیات باز نمی‌ماند - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 07 مهر 1403 - 18:53
امام جمعه شهرستان قشم با بیان اینکه شهید سید حسن نصرالله فخر امت اسلامی است، گفت: دنیا باید بداند که شجره طیبه مقاومت تا ظهور امام عصر (عج) از رشد و حیات باز نمی ماند.
سيد،شهادت،مقاومت،شهيد،نصرالله،حسن،رژيم،صهيونيستي،حاجبي

حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید مقاومت و جمعی از یارانش به دست رژیم غاصب صهیونیستی به مقام معظم رهبری، امت اسلامی و مردم منطقه، مردم مقاوم لبنان و ایران اظهار داشت: رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی با اقدام ننگین خود در به شهادت رساندن سید الشهدای مقاومت وتنی چند از همرزمانش به همراه جمعی از مردم مقاوم لبنان اوج درندگی و سفاکی خود را آشکار کرد.
وی تاکید کرد: همه اهل عالم می‌دانند که شجره طیبه مقاومت که با خون شهدای راه قدس از جمله سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی مهندس، شهید اسماعیل هنیه، شهید سید حسن نصرالله و دیگر شهدای راه قدس آبیاری شده است تا ظهور امام عصر(عج) از حیات و رشد باز نمی‌ایستد.
امام جمعه قشم با بیان اینکه شهید سید حسن نصرالله بارها در معرض شهادت قرار گرفت، افزود: سید مقاومت، برای شهادت آمادگی داشت و آرزویش شهادت در راه خدا بود، سید حسن نصرالله در راه آزادی مردم مظلوم فلسطین جان خود را فدا کرد و مسیر شهادت پرور مکتب سید و سالار شهیدان را در پیش گرفت.
حاجبی تاکید کرد: حزب الله و نیروهای مقاومت از انسجامی برخوردارند که شهادت سید حسن نصرالله ذره‌ای از عزم آنان برابر مقابل رژیم سفاک صهیونیستی کاهش نداده بلکه موجب تسریع در نابودی این رژیم منحوس خواهد شد.
انتهای پیام/7558